خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با تأکید بر ارتقای شاخص وصول مطالبات گفت: شرکت برق هزینه محور است و ارتقای این شاخص در توسعه زیرساخت‌های برق شهرستان‌ها و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشترکین مؤثر است.
کد خبر: ۹۲۴۸۷۹۷
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴

ارتقای شاخص وصول مطالبات در توسعه زیرساخت‌های برق شهرستا‌ن‌ها مؤثر استبه گزارش  خبرگزاری بسیج از همدان، آئین تکریم و معارفه مدیر توزیع نیروی برق شهرستان نهاوند با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان، فرماندار نهاوند و جمعی از معاونین و مدیران برق استان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مهندس شیردره مدیر سابق توزیع برق نهاوند اظهار داشت: مهندس ذاکری نیز که امروز به عنوان مدیر توزیع برق نهاوند منصوب می‌شوند سابقه طولانی در حضور در شهرستان‌های مختلف و ستاد دارند که امید است این انتصاب منشأ خیر و برکت برای شهرستان نهاوند باشد.

شیرزاد جمشیدی با بیان اینکه اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به صورت شاخص محور است، گفت: هدف شرکت توزیع برق استان رضایت مردم و پیگیری کار آنان است.

وی با بیان اینکه تمام شهرها و روستاهای استان همدان از نعمت برق برخوردار هستند، گفت: شهرستان نهاوند در شاخص کاهش خاموشی‌ها عملکرد خوبی دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با تأکید بر ارتقای شاخص وصول مطالبات تصریح کرد: شرکت برق هزینه محور است و ارتقای این شاخص در توسعه زیرساخت‌های برق شهرستان‌ها و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشترکین مؤثر است.

وی با بیان اینکه ظرفیت و توانمندی شرکت توزیع برق استان همدان بالا است، عنوان کرد: مانورهای عملیاتی مختلف در راستای مقابله با بحران‌ها برای افزایش این ظرفیت و آمادگی نیروها برنامه‌ریزی می‌شود.

فرماندار نهاوند نیز در ادامه ضمن تقدیر از زحمات مجموعه توزیع برق استان همدان و شهرستان نهاوند ابراز داشت: دو پروژه روشنایی سراب گاماسیاب و فاز دوم سراب گیان در دهه فجر سال گذشته کلنگ‌زنی شده که امید است در هفته دولت افتتاح شود.

مراد ناصری افزود: از اقدامات خوب شرکت توزیع برق جابجایی تیر‌های برق مشکل‌دار و رفع مشکلات برق در روستاهای نهاوند بوده که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه آقای ذاکری از نیروهای بومی هستند، گفت: با توجه به این موضوع انتظارات بیشتر است و امیدواریم بیش از پیش در راستای توسعه شهرستان گام بردارند.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات رضا شیردره، منصور ذاکری به عنوان مدیر توزیع نیروی برق شهرستان نهاوند معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات