حسین بامیری در تذکر شفاهی؛

گلایه از بخشنامه های آموزش و پرورش تا تخصیص منابع آزادراه

نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی به وزیران آموزش و پرورش و راه و شهرسازی خواستار حل مشکلات شد.
کد خبر: ۹۲۴۸۸۱۰
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حسین بامیری در نشست علنی امروز (یکشنبه، 25 خردادماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خطاب به وزیر راه و شهرسازی، اظهار داشت: هر روزه شاهد تلفات جانی در آزادراه لردگان به ایذه و لردگان به بروجن هستیم و صدور دستورات ویژه وزیر راه در خصوص تامین و تخصیص منابع مالی مزید بر امتنان است.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تامین منابع مالی برای تقاطع غیرهمسطح لردگان به ایذه یا خوزستان از مطالبات مردم چهارمحال و بختیاری و خوزستان است زیرا هر روزه شاهد تلفات جاده ای در این مسیر و 34 هزار کامیون در روز از این تقاطع غیرهمسطح استفاده می کنند.

وی در تذکر به وزیر آموزش و پرورش افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، همکاری موثر دستگاه های تاثیرگذار به ویژه آموزش و پرورش لازم است.

بامیری با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش گزارش دهد که چند درصد از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش عملیاتی شده است، ادامه داد: سوال دیگر این است که چرا همسان سازی شامل معلمان بازنشسته نمی شود و آن ها مورد غفلت قرار گرفته اند.

این نماینده مردم در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش به شدت بخشنامه زده و بروکرات محور است، گفت: برای رفع این معضل که ساختار آموزش و پرورش را مستاصل و موازی کار کرده است، چه فکری کرده اید.

وی افزود: اگر بیماری کرونا ادامه یابد و به سال تحصیلی آینده برسد، فقدان زیرساخت های لازم آموزش در چهارمحال و بختیاری و سایر استان ها مشکل ساز خواهد شد. 7 درصد استان چهارمحال فاقد شبکه های زیرساخت است.

بامیری گفت: چرا نیروهای نهضتی که سال ها تلاش کرده اند اکنون برای جذب مجدد مورد سنجش قرار می گیرند.

منبع: خانه ملت

ارسال نظرات
آخرین اخبار