خبرهای داغ:

بازدید فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) از مدرسه راهیان کوثر کبودراهنگ

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به همراه فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ از مدرسه راهیان کوثر کبودراهنگ بازدید کردند.
کد خبر: ۹۲۴۸۸۱۷
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱

بازدید فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از مدرسه راهیان کوثر کبودراهنگبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به همراه سرهنگ بداغی فرمانده و حجت الاسلام گودرزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ از مدرسه راهیان کوثر کبودراهنگ بازدید کردند.

زینتی مدیر مدرسه راهیان کوثر در این بازدید گزارشی از روند اجرای برنامه‌های آموزشی، تربیتی، فرهنگی و ورزشی در این مدرسه ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مدرسه راهیان کوثر کبودراهنگ از سال ۱۳۹۷ شروع به کار کرده است و در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ با بکارگیری ۱۸ کادر آموزشی، ۲۶۸ نفر در این مدرسه مشغول تحصیل بوده‌اند.

تمام برنامه‌های این مدرسه در قالب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بوده و معلمان مدرسه نیز از بین جوانان مومن، متعهد، دارای تخصص آموزشی و با تایید اداره آموزش و پرورش انتخاب شده‌اند و در بدو ورود نیز دوره‌هایی را در شهر مقدس قم و تهران طی کرده‌اند.

برگزاری مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه، نماز جماعت، مسابقات فوتسال، تنیس روی میز و طناب‌کشی، برگزاری جلسات ماهیانه اولیاء و معلمان با مسئولین مدرسه از جمله برنامه‌های اجرایی در این مدرسه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار