خبرهای داغ:
امیری نژاد گفت: مریکا که تصویری به مانند مدینه فاضله در اذهان برای خودش ایجاد کرده بود، با قضیه برخورد با بیماران کرونایی و رفتارهای شدید نژاد پرستانه نقاب خود را برداشته و روی دیگر سکه نمایش خوشبختی را به همه دنیا نشان داده است.
کد خبر: ۹۲۴۸۸۱۸
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳

سرگرد مرتضی امیری نژاد معاون سیاسی سپاه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج پیرامون ریشه های نژاد پرستی در آمریکا اذعان کرد: آپارتاید، نسل کشی سایر نژاد ها، استسمار و استعمار ملل ضعیف، همه و همه سیاست های همیشگی آمریکا بوده است که امروز همین رفتارها در سیاست های داخلی آمریکا نیز به وضوح به چشم می خورد. البته جمله صحیح تر این است که همواره نژاد پرستی در آمریکا موج میزده و امروز مردم دیگر تحمل این رفتار را ندارند.

وی ادامه داد: آمریکا که تصویری به مانند مدینه فاضله در اذهان برای خودش ایجاد کرده بود، با قضیه برخورد با بیماران کرونایی و رفتارهای شدید نژاد پرستانه نقاب خود را برداشته و روی دیگر سکه نمایش خوشبختی را به همه دنیا نشان داده است.

امیری نژاد گفت: تبعیض نژادی در آمریکا مفهوم ببر کاغذی است که ظاهری زیبا دارد ولی درواقع پوچ و تو خالی است. امریکا با همان ماشین جنگی که در سایر نقاط جهاد دست به دخالت و نسل کشی و آدم کشی می زند با همان نگاه و با همان رفتار با مردم خود برخورد می کند.

مسوول معاونت سیاسی سپاه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا تبیین کرد: همه دنیا زخم خورده استعمار و استبداد کشور هایی است که خود را برتر از سایر ملل می دانند، برای آنها تصمیم سازی می کنند، از منابعشان بهره می برند و با کمترین ارزش ها به مردم نگاه می کنند، همه کشور ها به نحوی زخم خورده این رفتار هستند لذا عدالت طلبان در سراسر دنیا می خواهند که مردم روی زمین نفسی دوباره بکشند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: دمل چرکین سیاست های آمریکا سر باز کرده است و هر رفتاری که با سایرین داشته اند امروز گریبان خودشان را گرفته است و نمونه آن را می توان در شهرهایی مانند نیویورک و سیاتل به وضوح دید.

امیری نژاد در خاتمه اذعان کرد: نژاد پرستی و بد رفتاری با افراد تنها به خاطر رنگ پوستشان رفتاری است که غیر انسانی و سفیهانه که با جنبش های سراسری رویداده امیدواریم برای همیشه از دامن تاریخ پاک شود.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها