خبرهای داغ:
مسوول بسیج طلاب سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین

دروغهای آمریکا در مورد برابری خریداری ندارد

حجت الاسلام مصطفایی گفت: ملل جهان بیدار شده اند و دیگر دروغ های آمریکا در مورد برابری و دموکراسی را باور ندارند.
کد خبر: ۹۲۴۸۸۵۹
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسوول بسیج طلاب سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در گفت و و با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین پیرامون رفتارهای نژاد پرستانه در دولت آمریکا به عنوان دایه دار دموکراسی در جهان اظهار کرد: دولت آمریکا با ملت خود هم همان رفتار استعمار گرانه ای را اعمال می کند که در سراسر جهان از خود نشان داده است.

وی ادامه داد: شعار ما نمی توانیم نفس بکشیم که امروز در سراسر جهان طنین انداز شده است مفاهیم بسیاری را در خود جای داده است، از جمله آنکه ملل جهان بیدار شده اند و دیگر دروغ های آمریکا در مورد برابری و دموکراسی را باور ندارند.

مصطفایی یادآور شد: مواردی که امروز مردم در سراسر دنیا به عنوان عدالت خواهی مطرح می کنند نیز بسیار به موج بیداری اسلامی نزدیک است. این معیار ها که مطرح می شوند در واقع همان عللی است که ملت ایران 40 سال چیش برای تحقق و دست یافتن به آنها انقلاب کرده اند.

مسوول بسیج طلاب سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خاطر نشان کرد: از طرفی شاهد بدرفتاری های مدعیان آزادی بیان با رسانه ها و خبرنگاران هستیم، دولت آمریکا صریحا اعلام می کند که با رسانه ها برخورد می کند و تا کنون نیز در این درگیری ها بیش از 100 خبرنگار در آمریکا آسیب دیده اند.

وی با اشاره به سیاست های کلی آمریکا بیان کرد: امروز می بینیم رقیب انتخاباتی ترامپ می گوید به جای ضربه به سر مردم به پای آنها بزنید و این نشان می دهد که در نفس با ترامپ هیچ تفاوتی ندارد و در واقع سیاست های کلی کاملا برابر است.

حجت الاسلام مصطفایی افزود: ترامپ همان دست چودنی است و بایدن دستکش مخملین است که در مجموع فرقی برای ما ندارند، همه آنچه دولت آمریکا می خواد استعمار جهان و حفاظت از رژیم اشغالگر قدس می باشد.

وی در خاتمه گفت: امیدواریم موج بیداری مردم در سراسر جهان مووجب شود دستم ظلم از سر ملت ها رفع گردد.

1004/ت30/

ارسال نظرات
پر بیننده ها