خبرهای داغ:
‍ در جلسه شورای قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان با مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین مطرح شد:

اجرای طرح توسعه آجر به آجر بین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و اداره کل آموزش و پرورش

طرح توسعه آجر به آجر بین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و اداره کل آموزش و پرورش به صورت تفاهم نامه و همکاری مشترک در مناطق روستایی کم برخوردار اجرا می شود.
کد خبر: ۹۲۴۸۸۹۳
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش قزوین در جلسه شورای قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) بیان کرد: نام پیشرفت و آبادانی بسیار زیباست و به انسان احساس خشنودی قلبی می دهد و باید برای تحقق این نام زیبا تلاش کنیم و از دستاوردهای آن حفاظت کنیم تا به هزار نقطه آباد خواسته رهبری برسیم.

وی گفت: آموزش و پرورش مجموعه بزرگی است و در مواجهه با برخی از مشکلات باید با همکاری مشترک دستگاه ها در راستای رفع آن در مناطق مختلف اقدام کرد چرا که به تنهایی قادر به حل همه مشکلات نخواهد بود.

اصغری در ادامه اظهار کرد: در هر جایی دستگاه ها با استفاده از ظرفیت های یکدیگر و هم افزایی، اقدامی را انجام دهند قطعا به نتیجه خوبی دست پیدا می کنند. راه حل مسائل و مشکلات، مشارکت مردم و دستگاه ها در کنار یکدیگر می باشد که تشکیل شورای تعلیم و تربیت روستایی روش خوب و مناسبی برای مرتفع کردن مسائل و مشکلات مدارس روستایی است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین مساله ای که در جامعه ما وجود دارد، عدم ثبت تجربیات و اقدامات مدیران و معلمان می باشد که جمع آوری تجربه زیسته معلمان خیلی می تواند به معلمان جوان کمک کند تا در طی مسیر موفق تر باشند.

اصغری گفت: استفاده از ظرفیت دانشجو معلمان در مناطق روستایی که روحیات جهادی دارند کار بسیار با ارزشی است که می بایست ادامه دار باشد و ما هم در آموزش و پرورش استان قزوین بنا داریم با تمامی دستگاه ها و نهادها همکاری و همراهی داشته باشیم و تحول بزرگی را رقم بزنیم.

در ابتدای جلسه، رجبی مدیر کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین، گزارشی از عملکرد ۳ ساله این کارگروه بیان کرد.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها