خبرهای داغ:
حجت الاسلام طاهری گفت: به منظور کنترل شیوع ویروس کرونا آزمون دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز و گنبدکاووس به مدت یک هفته به تعویق افتاد.
کد خبر: ۹۲۴۸۹۴۵
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام «سیدعلی طاهری» در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد:  براساس مجوزهای سازمان مرکزی بنا شد در شهرهای قرمز امتحان حضوری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار نشود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان ادامه داد: در استان گلستان زیرساخت ها به منظور برگزاری آزمون مجازی فراهم نیست و از سویی دیگر  بنیه های ضعیف برخی از دانشجویان برای خرید گوشی هوشمند نیز ما را مجاب کرد تا در شهرهای زرد و سفید امتحانات را به صورت حضوری برگزار کنیم.

حجت الاسلام طاهری تاکید کرد: در شهرستان بندرگز با توجه به شرایط قرمز کرونای این شهر این هفته آزمون دانشجویان برگزار نمی شود و به هفته آینده موکول شد و در گنبدکاووس  نیز به منظور کاهش میزان شیوع کرونا امتحانات به هفته آینده موکول می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین  محدوده  زمان برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد از دو هفته به چهار هفته تغییر پیدا کرده است و ساعت برگزاری امتحانات از دو ساعت به یک ساعت کاهش پیدا کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان یادآور شد: پیش از برگزاری آزمون سالن ها ضدعفونی می شود و پروتکل های بهداشتی نیز در سالن امتحانات رعایت می شود.

حجت الاسلام طاهری خاطرنشان کرد: هر دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی  علاقمند به امتحان در شهر خود باشد می تواند در شهر خود امتحان بدهد و نزدیک به 200 دانشجو در استان در این خصوص تقاضا داشتند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها