رئیس سازمان بسیج مداحان کشور:

حضور نفتکش های ایرانی در آب های بین المللی نشان اقتدار نظام است

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور گفت: امروز نظام با همه مشکلات و تحریم ها به جایی می رسد که نفتکش های خود را با پرچم ایران از دل دریا و از وسط پایگاه های نظامی دشمنان عبور می دهد و دشمن این را می‌بیند و هیچ غلطی نمی‌تواند کند و این اقتدار نظام جمهوری است.
کد خبر: ۹۲۴۸۹۷۲
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸

به گزارش سرویس بسیج مداحان خبرگزاری بسیج از کرج، یوسف ارجونی در افتتاحیه مرکز نیکوکاری بسیج مداحان استان البرز که در محل خانه ملت شهر کرج برگزار شد گفت:در دوران شیوع ویروس کرونا قشر مداحان و جامعه ستایشگر برای کمک به هم نوعان با تمام توان به میدان آمدند.

وی یکی از موفق ترین اقشار در عرصه خدمت گذاری و خدمت رسانی را جامعه مداحان خواند و افزود: امروز مجموعه بسیج یعنی همه مردم و اقشار و یکی از این اقشار، قشر مداحان است و انقلاب و نظام به وجودشان نیاز دارد و هرجا انقلاب به مجموعه بسیج نیاز دارد مردم پای کار آمدند.

وی کمک‌های مومنانه را یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و اظهار داشت: در سیل، زلزله و کرونا جامعه مداحان اول بودند و این همبستگی ملت در کمک به هم نوعانشان که در پاسخ بر فرمان مقام معظم رهبری انجام شد اوج ولایت پذیری مردم و ارزش های بالای انسانی و اخلاقی را در جامعه ما نشان می دهد.

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور بیان داشت: طبق روایات دینی ما اگر تکه آجری هم توسط فردی وقف شود تا روزی که از آن استفاده می شود برای واقف ثواب نوشته شده و این یعنی خیر کثیر و الگوی همه این ها زندگی اهل بیت عصمت و طهارت (ع)  است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری به مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: دو موضوعی که به صورت جدی باید پیگیری شود مشکلات حوزه فرهنگ و اقتصاد است و مادحین در این دوحوزه می توانند بسیار موثر باشند.

وی کار مداحان را روشنگری، امیدبخشی به جامعه و تبیین و تبلیغ دانست و افزود: مداحان زبان گویای انقلاب و نظام هستند و امروز نظام با همه مشکلات و تحریم ها به جایی می رسد که نفتکش های خود را با پرچم ایران از دل دریا و از وسط پایگاه های نظامی دشمنان عبور می دهد و دشمن این را می‌بیند و هیچ غلطی نمی‌تواند کند و این یعنی اقتدار نظام جمهوری است. 

وی در خصوص توسعه فرهنگ و اقتصاد گفت: ما باید بدانیم که برای فرهنگ چه کنیم و سبک زندگی ایرانی و اسلامی باید تبلیغ شود و جامعه ما به این تلاش و تبیین به شدت نیاز دارد و توسعه اقتصادی هم اتفاق نخواهد افتاد مگر اینکه حمایت های لازم از تولیدکننده داخلی صورت گیرد.

ارجونی در پایان با اشاره به شعار سال و تحقق جهش تولید خاطر نشان کرد: اگر مسؤولین بتوانیم شعار سال را به درستی درک کنند و به توان داخلی متکی باشیم می توانیم بر مشکلات فائق بیاییم و در مقابل زورگویان همچون گذشته ایستادگی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها