مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با «بسیج»

حمایت صدرصدی در ایجاد افزایش جهش تولیدات عشایری

سرهنگ پاسدار مهدی جهانزاده با اشاره بر اینکه اگر حمایت صد در صدی از فشر زحمتکش عشایر و تولید‌کننده بشود گفت:با توجه به این که بارندگی های بسیاری در استان بوده امسال جهش بسیار خوبی درتولیدات عشایری خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۲۴۹۰۶۴
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶

سرهنگ پاسدار مهدی جهانزاده مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگارعشایری خبرگزاری بسیج از زاهدان گفت: اگر حمایت صد در صدی از فشر زحمتکش عشایر و تولید‌کننده بشه تو بخش دامی افزایش گوشت، لبنیات با توجه به این که تولیدات خوبی دارند و بارندگی های بسیاری که در استان بوده امسال جهش بسیار خوبی در تولیدات عشایری خواهیم داشت.


وی افزود: همچنین مشتقاتی که از لبنیات به دست می اید مانند کشک، دوغ، و در زمینه صنایع دستی با توجه به این که تولیدات عشایر رو به تولید است و به آینده امیدوار می شوند در تولید صنایع دستی نیز می توانند فعالیت بیشتری داشته باشند که به بازار عشایر رونق بیشتری دهند.


سرهنگ جهانزاده بیان کرد: دست های پشت پرده یکی از مهم ترین دلایل واردات بی رویه در کشور است، متاسفانه در کشور دستهای پنهان هست که می خواهند تقتصاد کشور را نابسامان کنند، همان طور که تحریم ها روی اقتصاد تاثیر گذاشته دست های پشت پرده هم تاثیر گزار است و مردم با خرید تولیدات داخلی و فرهنگ سازی به سمت و سویاستفاده از کالاهای ایرانی و تولیدات داخلی گام برداریم


این مسئول ادامه داد با استفاده از برندهای خوب و بسته بندی های جذاب و مناسب بازار فروش را افزایش می دهد، با بسته بندی زیبا از محصولات عشایر امیدواری عشایر و دامداران را افزایش می دهد.


مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان ادامه داد: ما نباید منتطر دولت ها باشیم خودمان در ایجاد امیدواری له عشایر و مرزنشینان ایجاد کنیم باید این قشر را به سمت و سوی تولیدات داخلی مشور سوق دهیم و لا حمایت جدی از قشر عشایر باعث افزایش تولیدات داخلی می شود و فرمان رهبر مبنی بر جهش تولید محقق خواهد شد.


وی اظهار داشت: مجلس یازده با توجه به این که افراد شاخص مسئولیت را قبول کردن روبه امیدواری خواهد رفت و مردم امیدوارتر می شود گه در بحث تولیدات داخلی بیشتر ورود کنند و جلوی واردات بی رویه را بگیرند

ارسال نظرات