خبرهای داغ:

تجلیل سپاه حضرت ابوالفضل (ع) از بانوان مدافع سلامت لرستان

عصر امروز در مراسمی ۹ نفر از همسران پاسداران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) که از کادر درمان استان بودند به همت بسیج جامعه زنان، بسیج جامعه پزشکی و دیگر معاونت‌های سپاه استان مورد تحلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۲۴۹۱۹۵
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مریم سپهوند عصر امروز در مراسم تجلیل از مدافعان سلامت همسر پاسدار که در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برگزارشد، اظهار داشت: با شیوع بیماری منحوس کرونا در کشور ایران و دیگر کشورها که درگیر این بیماری شدند، قشر مدافعان سلامت خیلی موثر پای کار آمدند و بار دیگر این ایثار را که تجربه آن را در زمان دفاع مقدس نیز داشتیم در ذهن مردم تداعی کردند.

وی افزود: وظیفه خود دانستیم از این قشر عزیز تجلیل کنیم که به دلیل بیماری کرونا نتوانستیم در ابعاد گسترده‌تر این کار را انجام دهیم و به جلسات مختصر اکتفا کردیم و کادر درمانی که با وابسته به خانواده پاسدار بودن مورد تقدیر قرار گرفتند.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان گفت: مطمئناً در تاریخ نیز خوش می‌درخشد و حضور بانوان مدافع سلامت تجلی ایثار بود که برای دومین بار تکرار شد، در هشت سال دفاع مقدس این کار صورت گرفت و بانوانی با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و با روحیه در صحنه‌ای که نیاز به حضور زنان بوده حضور یافتند و شاهد بودیم که همیشه در خط مقدم بودند.

گفتنی است عصر امروز در مراسمی ۹ نفر از همسران پاسداران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) که از کادر درمان استان بودند به همت بسیج جامعه زنان، بسیج جامعه پزشکی و دیگر معاونت‌های سپاه استان مورد تحلیل قرار گرفتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار