دیدار مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با فرماندار ویژه شاهرود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان به همراه رییس اداره اوقاف و امور خیریه شاهرود با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۲۴۹۲۳۴
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در دیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، سیاست گذاری در راستای افزایش بهره وری موقوفات را برای کمک به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بسیار مهم ارزیابی و ابراز کرد: فرهنگ وقف یکی از ارزشمندترین میراث گذشتگان و هدیه‌ای از جانب اسلام است که به خوبی توجه به نیکوکاری در ابعاد مادی و معنوی برای بهره بردن عامه مردم از برکات آن را یادآوری می‌کند.
وی با بیان اینکه در دنیای کنونی ایجاد موقوفات جدید نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است، افزود: ورود به عرصه‌های نوین وقف از جمله ضروریات امروز است و باید بر اساس نیاز روز و با توجه به تغییر در سبک زندگی، نوع وقف‌ها نیز به روزرسانی شوند.
در این دیدار پیرامون حل مشکلات بین اداره اوقاف و امور خیریه و شهرداری شاهرود و شهرداری بسطام بحث و تبادل نظر شد.
اجرا نشدن تعهدات ۲ طرف در پارکینگ طبقاتی خیابان حجاب، ثبت کاربری‌های خدماتی برای موقوفات در سطح شهر و تعریض املاک موقوفه بدون دریافت مجوز و پرداخت حق موقوفه از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.
لازم به ذکر است، شاهرود یکهزار و ۵۵۸ موقوفه دارد.
 
دیدار مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با فرماندار ویژه شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار