خبرهای داغ:
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس خبر داد :

پیگیری مجمع نمایندگان گلستان از روند بازسازی مناطق سیل زده

منتظری گفت: مجمع نمایندگان استان با رئیس سازمان بنیاد مسکن کشور در راستای پیگیری مناطق سیل زده، مناطق مرزی و و طرح های هادی روستایی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۴۹۲۳۸
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، «غلامرضا منتظری» گفت: امروز (دوشنبه ۲۶ خرداد) در راستای رسیدگی به مطالبات مردم استان گلستان جلسه مجمع نمایندگان استان با رئیس  سازمان بنیاد مسکن کشور برگزار شد. 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه نمایندگان استان گلستان در خصوص جذب و تخصیص اعتبارات لازم برای گسترش و اجرای طرح هادی در روستاها، رسیدگی بیشتر به مناطق سیل زده و رفع محرومیت این مناطق و مناطق روستایی و مرزی استان گلستان گفتگو کردند.

منتظری بیان کرد: بنا به سخنان رئیس بنیاد مسکن کشور در سطح ملی روند کار مناطق سیل زده گلستان به صورت هفتگی رصد و پیگیری می شود تا هر چه زودتر مشکلات مناطق سیل زده  برطرف شود. 

وی ابراز داشت: همچنین رئیس بنیاد مسکن کشور از پایان بازسازی مناطق سیل زده تا هفته آینده خبر داد و تاکید شد که در استان  گلستان  هفت هزار و 200 واحد مسکونی سیل زده در استان گلستان تاکنون بازسازی شده است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با پیگیری های نمایندگان استان گلستان از سازمان برنامه و بودجه بنا به گفته رئیس بنیاد مسکن کشور 50 میلیارد تومان برای تعمیر و بازسازی معابر و ابنیه و بحث های عمرانی و روستایی به استان گلستان تخصیص اعتبار شده است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها