نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس در گفت و گو با «بسیج»:
متفکرآزاد با اشاره به نابسامانی بازار مسکن و بروز مشکلاتی در نتیجه افزایش قیمت مسکن برای مردم، گفت: دولت با ارتقای تسهیلات باید تولید مسکن را افزایش دهد تا این مشکل برطرف شود.
کد خبر: ۹۲۴۹۲۶۱
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۳

روح الله متفکرآزاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی با اشاره به معضل گرانی مسکن و اجاره بهاء در کشور اظهار داشت: مساکن خالی از سکنه بسیاری در کشور وجود دارد که دولت باید در این بخش جدی ورود کند.

  وی همچنین توجه دولت به حوزه سیاست‌های مالیاتی را بسیار ضروری دانست و یادآور شد: اخذ مالیات از خانه‌های خالی قطعا می تواند در بهبود وضعیت بازار مسکن تاثیرگذار باشد.

متفکرآزاد اضافه کرد: دولت باید سیاست‌های بودجه و اعتباری خود را برای تقویت و توسعه ساخت و ساز و میزان تولید مسکن در کشور افزایش دهد که این مساله از طریق ارتقای تسهیلات می تواند موثر باشد.

وی با بیان اینکه در دوره یازدهم مجلس، نمایندگان متخصص اقتصادی بسیاری وجود دارد،، ابراز امیدواری کرد تیم اقتصادی مجلس با مشورت کارشناسان به یک جمع‌بندی برسد.

عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: در شرایط کنونی تامین اجاره بهای یک خانواده کم درآمد یا متوسط جامعه سخت است و قطعا یک جوان با این اوضاع نمی تواند مسکنی را برای خود تهیه یا اجاره کند.

ارسال نظرات