خبرهای داغ:
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «بسیج» تأکید کرد
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت طرح شفافیت آرای نمایندگان، گفت: تبصره ذیل ماده ۱۲۲ به ما می‌گوید مواردی که رأی نماینده باید مخفی باشد، احصا شده است.
کد خبر: ۹۲۴۹۳۴۴
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸

ضرورت طرح شفافیت آرای نمایندگانکیومرث سرمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با تأکید بر طرح شفافیت آرای نمایندگان، اظهار داشت: تبصره ذیل ماده ۱۲۲ به ما می‌گوید مواردی که رأی نماینده باید مخفی باشد، احصا شده است.

وی با اشاره به اینکه در بحث شفافیت دو دیدگاه وجود دارد، افزود: پیشنهاد حذف این ماده برای رفع تنها مانع شفافیت و تصویب این ماده برای زمان ارائه طرح‌های امنیتی و خاص دو دیدگاه است که هرکدام موافق و مخالفینی دارد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه به شفافیت یک دیدگاه گسترده را می‌طلبد و ما معتقد هستیم مسائل محلی را می‌توان در دستگاه‌های شهرستانی و مسائل منطقه‌ای و کشوری را می‌توان در صحن مجلس و با شفافیت کامل بررسی کرده و به رأی گذاشت.

وی گفت: معتقد به حذف این مهم هستم و اگر این مسأله در صحن مطرح شود به شفافیت کامل و حذف تبصره ذیل ماده ۱۲۲ رأی خواهم داد تا همشهریانم از تمام نظرات و آراء نماینده خود مطلع شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات