فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء خبرداد:

همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء در ساخت موزه دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری

سردار سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری بازدید کرد.
کد خبر: ۹۲۴۹۳۵۲
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در بازدید فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه از پروژه فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد، که صبح امروز سه شنبه 27خردادد 99 برگزار شد، سرهنگ پاسدار منوچهر ذوالفقاری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با اشاره به روند پیشرفت پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، آخرین وضعیت ساخت یادمان‌های شهدای گمنام در سطح استان چهارمحال و بختیاری را تشریح کرد.

در این بازدید سردار محمد با تاکید بر اینکه مراکز فرهنگی دفاع مقدس پس از بهره‌برداری باید به راحتی در دسترس عموم مردم باشند، گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء شرایط لازم برای همکاری در پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس و ساخت یادمان‌های شهدای گمنام در استان را بررسی کرده و قول همکاری در این زمینه را می‌دهم.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) و حجت الاسلام سید امان‌الله حسینی صدر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری  نیز در این بازدید فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا را همراهی می‌کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار