رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با تقدیر و تجلیل از عملکرد رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: فعالیت سازمان بسیج رسانه البرز الگوی عملی رفتار انقلابی در امر مبارزه با ویروس کرونا است.
کد خبر: ۹۲۴۹۷۲۳
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، در لوح سپاس مسعود بصیری رییس سازمان بسیج رسانه کشور خطاب به  ابراهیم نوروزی فر، رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز آمده است: رسالت سترگ آگاهی بخشی و امیدآفرینی به مردم از طریق ارائه تصویر و اطلاعات دقیق و وثیق در شرایط خاص کرونایی صورت گرفت.

 این مهم با بصیرت افزایی مجاهدان توانمند و کارآمد بسیجی متشکل می شود و بیش از پیش الگوی عملی رفتار انقلابی را در گستره عرض و طول شجره طیبه بسیج درخشان و نمایان می سازد.

 بسیج رسانه در عمل به فرامین رهبرمعظم انقلاب با بهره مندی از جنبه های علمی از طریق فعالیت های قابل قبول در حوزه کاری رسانه اعم از اقدامات مرتبط با قرارگاه زیستی مبارزه با ویروس کرونا از طریق طراحی ها عملیات و تولیدات محتوایی و رسانه ای رزمایش مواسات و کمک مومنانه بسیج و سپاه موجبات افزایش امید و کارآمدی در نظام جمهوری اسلامی را فراهم آورده است.

بسیج رسانه استان البرز که ۵۲۴ نفر عضو دارد افزون بر اطلاع رسانی در خصوص پیشگیری و درمان کرونا ، با تهیه بسته های معیشتی به کمک خانواده های نیازمند شتافت و در این عرصه به خوبی افتخارآفرینی کرد.

همچنین این تشکل با هم افزایی و همراهی با دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف گام های موثری برای مبارزه با کرونا برداشت و  موجب دلگرمی اصحاب رسانه و مردم در استان شده است.

در این مدت بسیج رسانه البرز  بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند توزیع کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها