حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر:

بسیج ذخیره ماندگار برای انقلاب اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در جمع سرمربیان صالحین بسیج عشایری، گفت: بسیج ذخیره ماندگار انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۴۹۷۸۱
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه مجمع سرمربیان به همراه استادیار شجره طیبه صالحین ناحیه عشایری استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در جمع سرمربیان صالحین ناحیه بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری به تشریح اهمیت شجره طیبه صالحین از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر گفت: انسجام بخشی و تأمین محتوای باکیفیت برای جلسات صالحین بسیج از ضرورت های اساسی به شمار می روند.

وی با تأکید بر خروجی مناسب حلقات صالحین، اظهار کرد: پیشبرد برنامه های صالحین تا حصول نتیجه مورد نظر رهبر عزیزمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در کنار مجموعه صالحین پیگیر برنامه های صالحین می باشد.

این مقام مسئول بر همراهی و همکاری فرماندهان محترم نواحی، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برای اجرای هرچه بهتر برنامه های صالحین هم از نظر محتوایی و هم مسایل اجرایی تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، حلقات صالحین را از ارکان بسیج دانست و گفت: خروجی برنامه های شجره صالحین، تربیت نیروی کارآمد انقلابی و مجاهد خستگی ناپذیر است.

وی، با بیان اینکه بسیج میراث گرانبهای معمار کبیر انقلاب و ذخیره ماندگار برای انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: الگوی بسیج برای جهانیان یک الگوی کارآمد و نمونه است که بسیاری از مشکلات بزرگ را می تواند به آسانی با تکیه بر ظرفیت های بزرگ مردمی و توکل به قدرت لایزال الهی و توسل به ائمه معصومین علیهم السلام رفع کند.

ارسال نظرات