با حضور بسیجیان وردنجانی؛

همدلی مومنانه از جنس اهدای خون

در لبیک به درخواست سازمان انتقال خون برای تأمین نیاز بیماران، جمعی از بسیجیان شهر وردنجان در اقدام خداپسندانه اهدای خون شرکت کردند.
کد خبر: ۹۲۴۹۷۸۷
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام هادی علیه السلام شهر وردنجان گفت: بسیج در همه صحنه های مورد نیاز انقلاب اسلامی حاضر بوده و سعی نموده تا با همکاری و همدلی با سایر دستگاهها بتواند بهترین خدمت را به مردم ارائه بدهد و باری از دوش مردم بردارد.

وی افزود: در راستای کمک های مومنانه که در دو ماه اخیر در سطح حوزه مقاومت بسیج امام هادی علیه السلام شهر وردنجان اجرا شده است، بسیجیان این حوزه تصمیم گرفتند تا با حضور در سازمان انتقال خون، با اهدای خون خود، کمکی به هموطنان عزیزمان کرده باشند و بتوانند گوشه ا ی از مشکلات به وجود آمده به خاطر شیوع ویروس منحوس کرونا را جبران نمایند.

این مقام مسئول ادامه داد:  از ابتدای شیوع  ویروس کرونا ، شور و اشتیاق بسیجیان در اجرای طرح های غربالگری و توزیع بسته های مومنانه و هم اکنون نیز در اهدای خون ستودنی است و نشان از آن دارد که بسیج سرزنده و بالنده در خدمت انقلاب اسلامی است و گذشت زمان و جابه جا شدن نسلها تاثیری در ماموریتهای این شجره طیبه ندارد.

ارسال نظرات