فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر به مناسبت گرامیداشت سالروز شهید چمران در گفتگو با خبرنگار ما گفت: شهید چمران بعنوان یکی از موثرترین وشاخص ترین چهره‌های تاریخ انقلاب اسلامی است .
کد خبر: ۹۲۵۰۰۸۲
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر به مناسبت گرامیداشت روز بسیج اساتید و سالروز شهادت شهید چمران در گفتگو با خبرنگار ما گفت: شهید چمران چه در عرصه علم و چه در عرصه دفاع و مقاومت اسلامی در منطقه پیش قدم بود و توانست در هر دو عرصه علم و جهاد موفق و سر آمد باشد.

سرهنگ محمد هراتی افزود: سوابق مبارزات سیاسی و چریکی شهید چمران از همان زمان تحصیل در آمریکا وجود داشت و او به طور مداوم در حال انجام فعالیت‌های مبارزاتی با رژیم و حکومت‌های فاسد و مستبد زمان خویش بود.

وی ادامه داد: شهید چمران در جریان جنگ ایران و عراق یکی از فرماندهان دلیر ایران اسلامی بود از کار‌های مهم این شهید عزیز میتوان به ایجاد هماهنگی بین نیرو‌های ارتش ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیرو‌های داوطلب مردمی اشاره کرد.

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در پایان نیز گفت: این شهید گرانقدر در سی یکم خرداد ماه سال هزار و سیصد شصت در مسیر دهلاویه، سوسنگرد بر اثر اصابت ترکش خمپاره در سن چهل و نه سالگی به شهادت رسید امید است تا ما نیز بتوانیم رهرو راه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی باشیم.
ارسال نظرات