خبرهای داغ:
مهدی مطهری _ناحیه بسیج دانشجویی
ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان

جلسه تخصصی معاونت های ناحیه بسیج داشجویی با دفاتر دانشجویی در نواحی مقاومت شهرستان اصفهان

برگزاری جلسه تخصصی معاونت های ناحیه بسیج دانشجویی با مسئولین دفاتر دانشجویی در نواحی مقاومت شهرستان اصفهان در محل جلسات ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان برگزار شد. در این جلسه هر یک از معاونت ها به طور جداگانه به تشریح روند پیشرفت برنامه های ابلاغی خود پرداختند. اتخاذ تصمیمات و تدابیر لازم توسط تشکل های دانشجویی با توجه به وضعیت اپیدمی موجود، با کمترین آسیب از دیگر محورهای مورد بحث در این جلسه بود.
کد خبر: ۹۲۵۰۱۰۴
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه بسیج دانشجویی اصفهان : جلسه ای با حضور معاونت های بسیج دانشجویی با مسئولین دفاتر دانشجویی در نواحی مقاومت شهرستان های استان اصفهان برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام بیاتی مسئول محترم نمایندگی در ناحیه بسیج دانشجویی ضمن خوش آمد گویی به مسئولین دفاتر به فراز هایی از کتاب معنوی و گهربار صحیفه سجادیه نمود .

  ایشان در ادامه فرمودند ما باید به سمت ادعیه برویم تا به معارف اخلاقی دست یابیم همچنین وی اذعان داشت :داشتن نیت خالص در انجام کارها سخت تر کار جهادی از صبح تا شب است و یکی از عوامل نبودن برکت در زندگی عدم خلوص نیت است.

محمد حسین کفعمی فرمانده ناحیه بسیج داشجویی در این جلسه ضمن اشاره به آسیب های کرونا به فعالیت های تشکیلاتی بسیج دانشجویی گفتند: باید تشکیلات بسیج دانشجویی ضمن اتخاذ تصمیمات و تدابیر لازم باید طوری برنامه ریزی نماید که  کمترین آسیب در حوزه ماموریت ها ببیند.

ایشان در ادامه اضافه کرد طرح ولایت امسال متفاوت از سال گذشته و طی چند مرحله برگزار می شود و عرصه فعالیت های در اردوهای جهادی متفاوت و با توجه به اوضاع و شرایط کنونی برگزار می شود همچنین در ادامه هریک از معاونت ها به طور جداگانه به تشریح برنامه های ابلاغی و روند پیشرفت در این زمینه ها پرداختند.

در پایان گزارش تصویری این نشست را مشاهده می کنید.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار