خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین

ایجاد اتاق فرهنگی در بحث زیست بوم فرهنگی در اداره کل تبلیغات اسلامی

حجت الاسلام زهرایی گفت: همه برنامه های ما ناظر بر زیست بوم فرهنگی خواهد بود بدین معنا که بر این امر مکلف هستیم و برای زیست بوم فرهنگی تشکیل اتاق فرهنگی مهمترین اولویت ما خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۵۰۱۲۴
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، نشست خبری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با اصحاب رسانه در سالن جلسات دفتر این اداره کل برگزار شد.

حجت الاسلام جواد زهرایی در این نشست بیان کرد: امروز با جبهه منسجم، قدرتمند و مصمم دشمنان علیه باورهای دینی و تک تک عناصر جامعه مواجه هستیم.

وی گفت: رسانه های معاند شبانه روز علیه باورهای ما کار می کنند و سرویس های رسانه ای غرب در تلاشند به اهداف خود دست یابند. از طرف دیگر با پیچیدگی های عرصه فرهنگی مواجه هستیم که مسأله رسانه یکی از این اصلی ترین ابزار این پیچیدگی هاست‌ و نیاز است تا صف آرایی قدرتمند علیه دشمن داشته باشیم و ایجاد تعامل با نیروهای جبهه انقلاب و تعامل با نیروهای انقلابی در این زمینه باید وجود داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار کرد: کار بعدی که برای رسیدن به اهداف نیاز است تعامل سازنده با دستگاه های حاکمیتی است و بنا داریم با این دستگاه ها ارتباطی دوسویه و سازنده داشته باشیم. البته این تعامل پیش از این نیز وجود داشته اما براساس برنامه تحولی جدید این ارتباط بیشتر می شود.

حجت الاسلام زهرایی عنوان کرد: برای مقابله با جبهه دشمن و پیچیدگی های موجود نیاز است برنامه های راهبردی در چهار حوزه تبیین شود که شامل تبلیغ، تبیین، دفاع همه جانبه و تهاجم و نفوذ در عمق استراتژیک دشمن می باشد.

وی افزود: رسانه های دشمن وقتی فعالیت می کنند ما شروع به دفاع کردن می کنیم اما دفاع بخشی از تلاش ماست اما برخورد تهاجمی از وظایف جدی ماست و بنا داریم یک قسمتی از برنامه هایمان ناظر بر تهاجم باشد.

حجت الاسلام زهرایی تصریح کرد: موضوع تهاجم و مسأله نفوذ در عمق استراتژیک دشمن از وظایف اصلی تبلیغات اسلامی با حضور رسانه هاست. مبنای فعالیت های ما چند مسأله است که در همه فعالیت هایمان نمود دارد و شامل این موارد است که برنامه های ما ناظر بر اسلام ناب خواهد بود و دهها اسلام کنار این اسلام ناب ساخته شده است و فرامین مقام معظم رهبری در این زمینه نشان می دهد که باید اسلام ناب را با جدیت بیشتری ارائه و گسترش دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد: مسأله دوم برنامه های ما همه با نگاه تحولی و تمدنی است و بر این امر اصرار داریم که تمدن سازی را گسترش و تحکیم نماییم و از کلیشه ها خارج شویم.

وی ادامه داد: همه برنامه های ما ناظر بر زیست بوم فرهنگی خواهد بود بدین معنا که بر این امر مکلف هستیم و برای زیست بوم فرهنگی تشکیل اتاق فرهنگی مهمترین اولویت ما خواهد بود.

این مسوول خاطرنشان کرد: در حوزه های مختلف برنامه های جدی داریم. ستاد ویژه مبارزه با آسیب های اجتماعی را شکل خواهیم داد. تقویم و نقشه تبلیغی یا فرهنگی در سازمان تبلیغات نداریم. فعالیت های هدفمند و جدی در حوزه تبلیغ دین و همچنین حوزه مساجد برنامه های جدی و ناظر بر تحول داریم.

حجت الاسلام زهرایی بیان کرد: در موضوع راهبرد سال برنامه های مختلفی داریم و در حوزه خانواده نیز برنامه های مهمی در نظر داریم. در موضوع حاشیه نشینی از سال ۹۶ تکلیفی با موضوع آسیب های اجتماعی به سازمان تبلیغات اسلامی نهاده شد که با حضور طلاب این امر در حال انجام است.

 

1010/گ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها