خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) همدان در گفت‌وگو با «بسیج»:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان از برگزاری کارگاه آموزشی خبرنگاران افتخاری بسیج همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۰۱۷۵
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹

کارگاه آموزشی خبرنگاران افتخاری بسیج استان همدان برگزار می‌شودعلی اکبر کریم‌پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: کارگاه آموزشی ـ توجیهی خبرنگاران افتخاری بسیج استان همدان با حضور مسئولین راوبط عمومی نواحی، خبرنگاران و عکاسان افتخاری فعال در اردوگاه ابوذر همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره آموزشی 2 تیر ماه امسال به صورت یک روزه در راستای آموزش و ارتقای مهارت خبرنگاران افتخاری خبرگزاری بسیج استان همدان برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به اهمیت خبر و آگاهی‌بخشی در عصر حاضر عنوان کرد: با توجه به این مهم هر ساله دوره آموزشی خبرنگاران در دستور کار قرار دارد که امسال نیز این مهم در دو حوزه خبرنویسی و عکاسی برنامه‌ریزی و اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیمای کرونا تمهیدات لازم در نظر گرفته شده و کلاس‌های آموزشی با رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان ملزم به استفاده از ماسک هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات