خبرهای داغ:
مدیر موسسه فروغ اندیشه نور همدان:

مسابقه ملی کتابخوانی «شغل شریف» در همدان برگزار می‌شود

مدیر موسسه فروغ اندیشه نور همدان از برگزاری مسابقه ملی کتابخوانی «شغل شریف» در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۰۲۱۰
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶

مسابقه ملی کتابخوانی «شغل شریف» در همدان برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، میلاد صالحی در جمع خبرنگاران با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت توسط مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۳، اظهار داشت: در این ابلاغیه خطاب به رؤسای قوای سه‌گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر ضرورت هماهنگی و تقسیم کار بین ارکان نظام و دستگاه‌های ذی‌ربط در زمینه جبران کاهش نرخ رشد جمعیت تأکید شده است.

وی  عنوان کرد: کارشناسان علوم اجتماعی و علوم آماری در خصوص کاهش جمعیت و پایین آمدن نرخ زاد و ولد و فرزندآوری هشدار داده‌اند.

مدیر موسسه فروغ اندیشه نور همدان با بیان اینکه نرخ زاد و ولد به زیر یک فرزند و متوسط خانواده به ۷.۲ درصد رسیده است، گفت: به همت قرارگاه جمعیت و مجموعه‌ها و تشکل‌های ملی که در حوزه جمعیت فعالیت می‌کنند و از جمله آنها موسسه فروغ اندیشه نور همدان است مسابقه کتابخوانی «شغل شریف» در حال برگزاری است.

وی یادآور شد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند برای ثبت‌نام و تهیه کتاب عدد ۶ به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۵۴۶۰ ارسال یا با مراجعه به اپلیکیشن کافه بازار اپلیکیشن «مثبت خانواده» را دانلود و کتاب را تهیه کنند.

صالحی ابراز داشت: جوایز این پویش و مسابقه کتابخوانی شامل ۵ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، ۵ کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومان، ۵ کارت هدیه ۳۰۰ هزار تومان و ۵ کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومان است.

وی گفت: شهروندان همدانی به ویژه دختران جامعه ما که در شرف ازدواج هستند و مادرانی که طعم شیرین مادری را تجربه کرده‌اند حتما برای ثبت و مرور خاطرات خود این کتاب را تهیه و مطالعه کنند.

دبیر مجمع فعالان عرصه جمعیت استان همدان در پایان ابراز داشت: علاقمندان می‌توانند تا ۱۸ مردادماه ثبت نام کنند و احتمال تمدید تاریخ نیز وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات