خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع)

پویایی و سرزندگی جامعه در گرو ارتقا امید اجتماعی است

سرهنگ حیدری گفت: امید اجتماعی در یک جامعه، پویایی و سرزندگي را به اجتماع هدیه می‌دهد، هنگامی‌که مردم جامعه اي نسبت به آینده امیدوار باشند شاهد و ناظر تغییرات و تحولات مثبت در جامعه خواهیم بود.
کد خبر: ۹۲۵۰۳۶۶
|
۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده ناحیه امام حسن(ع)در جمع نمازگزاران و بسیجیان حسینیه امام علی (ع) مینودر بیان کرد: مسجد همواره محور مبارزات و تحرکات اجتماعی بوده و هرچه پیش آمده ایم نه تنها نقش آن کمرنگ نشده بلکه بر عمق و دامنه آن نیز افزوده شده است چنان که مسجد در دوران معاصر و پیروزی انقلاب اسلامی علیه استبداد داخلی و استکبار جهانی و پس از آن دوران هشت سال دفاع مقدس نقشی محوری و سرنوشت ساز ایفا کرد.

در ادامه حیدری به سالروز شهادت دکتر شهید مصطفی چمران و جانفشانی های این شهید بزرگوار اشاره نمود و گفت: ایشان با داشتن موقعیت هایی در کشور آمریکا و حتی پست هایی همچون وزارت دفاع و نمایندگی مجلس و اینکه از نخبگان علم فیزیک بود به دنیا و پست و مقام پشت کرد و در جبهه های حق علیه باطل در لبنان در کنار امام موسی صدر ایستاد و بنیانگذار ستاد جنگ های نا منظم در جریان جنگ ایران مقابل رژیم بعث عراق در جنوب کشور و رسیدن به بالاترین مقام یعنی شهادت توانست یک الگوی کامل برای ما و بسیجیان است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: ما باید کاری کنیم تا امید و انگیزه در بین مردم بالا برود بالا بودن امید اجتماعی در یک جامعه، پویایی و سرزندگي را به اجتماع هدیه می‌دهد، هنگامی‌که مردم جامعه اي نسبت به آینده امیدوار باشند شاهد و ناظر تغییرات و تحولات مثبت در جامعه خواهیم بود.

سرهنگ حیدری عنوان کرد: مسوولین کاری کنند تا افراد مومن انقلابی و با انگیزه برای خدمت سر کارومسئولیت های مختلف باشند تا بتوانیم قطار انقلاب را راحت تر به مقصد برسانیم و پرچم این انقلاب را با دستان با تدبیر رهبر انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) به دستان مبارک صاحب اصلی این مردم یعنی امام زمان (عج) برسانیم.

وی افزود: همین مسئله ایجاب می کند تا مسئله جذب در بسيج بسیار با اهمیت باشد. جذب نيازمند توجه به ابعاد مختلف و عزم ملي است؛ اما دقت در به کارگيری افراد و تربيت و تقويت مديران اجرايي بسيج حائز اهميت بيشتري است.

حیدری در بکارگیری افراد مومن گفت: مومن کسى است که خدا و رسول و آنچه را ایمان به آن واجب است (همانند ولایت امیرالمؤمنین و ائمه معصومین علیهم السلام) در زبان و قلب تصدیق کند و عملا تسلیم خدا و رسول و امامان ع باشد. ما باید در انتخاب افراد برای سپردن پست و مقام و مسوولی، تقویِ افراد را مد نظر داشته باشیم.

8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار