با توزیع 50 بسته معیشتی صورت گرفت:

دست یاری خادمیاران رضوی میبد برای کمک به نیازمندان

خادمیاران رضوی میبد برای کمک به نیازمندان این شهرستان اقدام به توزیع 50 بسته کمک معیشتی کردند.
کد خبر: ۹۲۵۰۳۷۴
|
۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ علی‌محمد دهقانی، با اشاره به توزیع ۵۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان شهرستان میبد، گفت: این بسته‌های کمک معیشتی توسط خادمیاران کانون محلی فیروزآباد میبد بین خانواده‌های نیازمندی که از قبل شناسایی‌شده بودند، توزیع شد.

مسئول کانون خدمت رضوی محله فیروزآباد شهرستان میبد خاطرنشان کرد: به مناسبت سالروز شهادت زائران حرم رضوی به دست ایادی خودفروخته آمریکا در عاشورای ۱۳۷۳، تعداد ۵۰ بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های نیازمند محلات فیروزآباد توزیع شد.

وی ارزش هر بسته معیشتی را ۲۰۰ هزار تومان و مبلغ کلی آن را ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی و مشکلاتی که بسیاری از خانواده‌ها برای تأمین نیاز‌های معیشتی خوددارند، خادمیاران رضوی شهرستان میبد در یک اقدامی جهادی تصمیم به تهیه بسته‌های معیشتی و توزیع بین خانواده‌های نیازمند گرفتند.

دهقانی با تأکید بر اینکه برای تهیه بسته‌های معیشتی اصول بهداشتی در اولویت قرار گرفت، افزود: هر بسته معیشتی شامل برنج، گوشت قرمز، روغن، سویا، ماکارونی، شکر، مرغ، رطب، نان خشک بود که با همکاری معتمدین و بر اساس اولویت نیازمندان محله توزیع گردید.

انتهای پیام/د
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار