حجت الاسلام والمسلمین حمید پرورش:اقدامات اصلاح گرانه ریاست قوه قضائیه از ابتدا تا الان امید‌های بسیاری را در دل‌ها و افکار عمومی زنده کرده و اعتماد مردم را به آن دستگاه بیشتر کرده است.
کد خبر: ۹۲۵۰۳۸۰
|
۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرمان ، حجت الاسلام والمسلمین حمید پرورش، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فاریاب در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج بمناسبت هفته قوه قضائیه گفت: دستگاه قضا در قالب قوه قضائیه که یکی از قوای سه گانه در نظام جمهوری اسلامی ایران است جایگاه و نقش ممتازی در اداره امور کشور دارد.

وی افزود: این نقش اساسی قوه قضائیه با توجه به آموزه های دینی ما و آیات قرآن می باشد که بارها تاکید شده هدف از تشکیل حکومت اسلامی برقراری قسط و عدالت است و دستگاه قضائی هم برای تحقق این امر مهم تلاش می کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه فاریاب ادامه داد: وجود فساد در درون دستگاه هایی که خود باید سردمدار مبارزه با فساد است و می خواهد با ظلم و تضییع حق برخورد کند به هیچ عنوان قابل قبول نیست و متاسفانه در طی سال های گذشته شاهد برخی از این موارد بودیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه حضور آیت الله رئیسی در راس قوه قضائیه بارقه های امید در دل های مردم را زنده کرد،گفت:  ایشان به عنوان اولین رئیس قوه قضائیه که از درون خود مجموعه است و دارای سوابق طولانی، تخصصی و درخشانی می باشد که بسیار ارزشمند و قابل ستایش است.

حجت الاسلام والمسلمین حمید پرورش ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه بیان داشت: اقدامات اصلاح گرانه ریاست قوه قضائیه از ابتدا تا الان امید‌های بسیاری را در دل‌ها و افکار عمومی زنده کرده و اعتماد مردم را به آن دستگاه بیشتر کرده است. نمونه آن محاکمه اکبر طبری مفسد بزرگ اقتصادی است که از خود دستگاه قضا است.

ارسال نظرات