خبرهای داغ:

پیام تبریک فرمانده سپاه شاهرود به مناسبت تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در پیامی اول تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی را تبریک و بر توجه به تبلیغ و ترویج دین، احکام و اندیشه‌های دینی و فرهنگ اسلامی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۲۵۰۴۰۹
|
۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
پیام تبریک فرمانده سپاه شاهرود به مناسبت تاسیس سازمان تبلیغات اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در گرامیداشت اول تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع ‌رسانی دینی پیامی را به شرح ذیل صادر کرد:
باسمه تعالی
یکى از مهم‌ترین علل و عوامل صیانت از انقلاب اسلامی، این ودیعه گرانقدر امام خمینی (ره) «تبلیغ» است که به ‏نظر بنیانگذار جمهوری اسلامی، از اصول بسیار مهم اسلام عزیز محسوب مى‏شود و عبارت از شناساندن خوبی‌ها و تشویق به انجام دادن آن‌ها و ترسیم بدی‌ها و نشان دادن راه گریز و منع از آن موارد می‌باشد.
بی‌تردید مقوله تبلیغ اسلام و حرکت در مسیر توسعه فرهنگ دینی پیمودن راهی بزرگ و در عین حال پرمسئولیت است.
عنایت به مسئله فرهنگ، جهت‌دهنده دیگر عرصه‌های توسعه در جامعه اسلامی ماست، به‌گونه‌ای که می‌توان اذعان کرد گونه‌های دیگر توسعه را هدفمند نموده و صبغه فرهنگی به آن‌ها می‌بخشد. اما آنچه در این مسیر همواره موجب آرامش دل‌های پیماندگان راه بوده، گنجینه سرشار معارف اسلامی و دانش و تعهد این نیرو‌های ارزشمند بوده است.
امروز برای آنکه تبلیغات دینی و اطلاع رسانی دینی همواره موثر واقع شود باید برنامه ریزی دقیق و مشخصی در این زمینه وجود داشته و دستگاه‌ها به طور منسجم و یکپارچه و به دور از فعالیت‌های موازی کاری و هم عرض عمل کنند تا برآیند فعالیت آن‌ها در سطح جامعه و نیز سطوح جهانی موثر واقع شود.
فرارسیدن اول تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی بر مبلغان دین و حافظان سنگر فرهنگ اسلامی فرصتی نیکو است تا بیش از پیش همت خود را بر شناساندن گوهر اصیل معرفت حق مصروف بدارند و در گشایش هر چه بیشتر مسیر توسعه فرهنگ دینی سعی بلیغ نمایند.
اینجانب سالروز صدور فرمان امام خمینی (قدس سره) مبنی بر تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی را به کلیه سنگربانان جبهه تبلیغ و توسعه فرهنگ دینی و مجموعه بزرگ سازمان تبلیغات اسلامی تبریک و تهنیت عرض مینمایم.
امید است با اتکال به قدرت لایزال الهی و ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و نایب به حق ایشان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بیش از پیش در راستای رسالت خویش که تبلیغ و ترویج دین، احکام و اندیشه‌های دینی و فرهنگ اسلامی میباشد، منصور باشید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار