خبرهای داغ:
قطعنامه سه کشور اروپایی در آژانس علیه ایران طبق معمول با واکنش خنثی وزارت خارجه همراه بود، ایران به دلیل خطای نکرده تنبیه شد، سه روباه پس از اقدام علیه ایران گفتند ما برای حفظ برجام با ایران همکاری خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۲۵۰۴۶۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸

قزوین_خبرگزاری بسیج: توهینی بدتر از این در سیاست خارجه وجود ندارد که هرکس بیشتر علیه کشور اقدام کند از طرف دولت و مجلس جایزه بیشتری دریافت کند! فرانسه ۲۲درصد از کل صادرات خودروی خویش به دنیا را در ایران می فروشد، ایران برای گوشمالی این جنایت کار جنگی بازار فروش خودرو را از دست فرانسه خارج کند تا با بحران فزآینده بیکاری کمی طعم بدبختی و شکست را در اقتصاد لمس کند.

 

حالا ایران با دو کشور چین و روسیه  در برجام باقی ماندند،با چه زبانی به آقایان برجام پرست بگویند که خودتان و ملت را سرکار گذاشتید خدا می داند. میزان انرژی که صرف گدایی از اروپا و آمریکا کردید اگر صرف تولید داخل و ظرفیت های درونی کشور می کردید امروز در همه حوزه ها پیشرفته تر بودیم. 

مردم را فریب دادند،خودشان را به علم نجومی منتسب و خلایق را بی سواد و عقب مانده خطاب کردند تا با دستان توانمند شیطان راه راست و شتاب رفاه را برای عامه مردم  به ارمغان بیاورند.

 

وقتی گفتند به عقب بر نمی گردیم عده ای با سوت و کف همگام با دولت علیه منتقدین دلسوز اقدام می کردند. حالا هم خاتمی در خانه عیانی خود به ریش ملت می خندد و آقایان هم می گویند اگر ما نبودیم وضعیت صد برابر بدتر شده بود! 

 

اصلا این جماعت عادت دارند سر هیچ و پوچ مانور دهند که اگر عمه داشت عمو می شد. نبود این جماعت صد برابر به نفع کشور است بودنشان هزار برابر به ضرر کشور رقم می خورد. فرانسه تا کجا حق دارد خیانت و چپاول کند، آقایان شما زبان ملت خودتان را نمی فهمید. وقتی یک پیرزن بنام موگرینی وارد مجلس شد برای گرفتن سلفی سر از پا نشناختند این جماعت همین قدر بی ارزش و ریاست مفت به چنگ آوردند.

 

کسانی که اینک بدون تحریم، دیوار تحریم ها فروخت و جهان بدون تحریم را تیتر می کردند  در خفه خون مطلق فرو رفتند و هر از گاهی با فرار رو به جلو سعی در نشان دادن ناکارآمدی خویش و نسبت دادن مشکلات برجامی را به منتقدان هستند! زید ابادی از میخ و پارکینگ می گوید،فقیه از پایان ایران هراسی سخن می گوید، روحانی هم از آبروی رفته آمریکا گفت، ظریف نشان داد الفبای دیپلماسی را نمی داند تنها مزیتش زبان انگلیسی بوده که منافع آمریکا را به خوبی توجیه کند.

 

هرچه هست برجام جنازه ای بود که روی دستان ظریف روحانی خاتمی و مجلس لاریجانی ماند. طفلی که نامشروع بود، حامیان برجام و بزک کنندگانی که دیگران را دلواپس،بزدل بی سواد می خواندند امروز دلواپس تر از همه عالم هستند،ترسو تر از همه که حتی جرات ندارند بگویند نه تنها گلابی باغ برجام نرسید بلکه باغبانش ترکید!

 

نگارنده: صادق چگینی

ارسال نظرات
پر بیننده ها