مسئول بسیج اصناف سپاه ناحیه امام رضا(ع) در گفت‌وگو با «بسیج»:
مسئول بسیج اصناف سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس با بیان اینکه در دین مبین اسلام کاسب حبیب خدا می باشد، گفت: کاسب است، چرخ اقتصاد را می چرخاند و جامعه را به حرکت در می آورد.
کد خبر: ۹۲۵۰۴۹۷
|
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، کولیوند در گفت و گو با خبرنگار بسیج ضمن تبریک روز ملی اصناف و با بیان اینکه در دین مبین اسلام کاسب حبیب خدا می باشد، اظهار داشت :اصناف و بازاریان از فعالان اقتصاد مقاومتی کشور هستند، نقش اصناف و بازاریان در هشت سال دفاع مقدس و هم اکنون در نظارت بر تنظیم بازار، کالاهای داخلی و همسو بودن با نظام و انقلاب اسلامی در تمام مشکلات اقتصادی کشور به عنوان فعالان اقتصاد مقاومتی قابل ستایش است.

اصناف و بازاریان فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی هستند

وی با اشاره به حضور و نقش آفرینی جهادگران بسیج اصناف شهرستان فردیس در زلزله کرمانشاه و سیل در مناطق مختلف کشور، افزود: مجموعه اقدامات جهادگران از سال 98 کمک های چشمگیری به این مناطق است، بازاریان و کسبه اقلام خوراکی و پوشاک بسته بندی شده را به این مناطق ارسال کردند، اعضای اصناف با حضور خود در این مناطق در توزیع این اقلام نقش داشتند.

کولیوند در پایان همچنین با اشاره به تعطیلی واحد های صنفی در ایام شیوع کورونا، خاطر نشان کرد: کسبه و بازاریان شهرستان فردیس با وجود تعطیلی واحد ها بیش از 150 میلیون تومان در راستای پویش کمک های مومنانه به اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار کمک کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها