خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان ملایر عنوان کرد

تحقق شعار سال و جهش تولید نیازمند آماده‌سازی زیرساخت‌های شهری

فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: تحقق شعار سال ۹۹ و جهش تولید در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیازمند آماده‌سازی زیرساخت‌های شهری است.
کد خبر: ۹۲۵۰۵۷۹
|
۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸

تحقق شعار سال و جهش تولید نیازمند آماده‌سازی زیرساخت‌های شهری استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، قدرت اله ولدی در دیدار ده محسنی، معاون مدیرکل مسکن و شهرسازی استان همدان با تقدیر از حُسن توجه مدیرکل مسکن و شهرسازی استان همدان به شهرستان ملایر اظهار داشت: ملایر دارای ظرفیت‌های بزرگی است و انتظار ما از ادارات و دستگاه‌ها این است که به تناسب ظرفیت‌ و وظیفه‌ خود در راستای آبادانی شهرستان ملایر تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مردم از ما مسئولین انتظار خدمت رسانی دارند، گفت: تهیه‌ مسکن از اولویت‌های مردم سراسر کشور و مردم شریف ملایر است و باید برای در تأمین مسکن مناسب و ارزان در شهرستان تلاش کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر چند خطه شدن محورهای ملایر به توره، سامن به بروجرد و ملایر، آورزمان به نهاوند را از اولویت‌های شهرستان ملایر در سال ۹۹ عنوان کرد.

وی گفت: تحقق شعار سال ۹۹ و جهش تولید در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیازمند آماده‌سازی زیرساخت‌های شهری است و امیدواریم چند خطه شدن محورهای یادشده، در ماه‌های آینده عملیاتی شود.

ولدی با تقدیر از زحمات مهندس صارمی در اداره‌ مسکن و شهرسازی شهرستان ملایر گفت: ایشان مصداق یک مدیر جهادی و ارزشی در شهرستان ملایر بود و برای ایشان در پست معاونت املاک و حقوقی اداره کل آرزوی موفقیت داشته و برای آقای مهندس مرشدی رئیس جدید اداره کل مسکن و شهرسازی شهرستان ملایر نیز برای تحقق وظایف سازمانی در راستای عملیاتی شدن سند راهبردی شهرستان ملایر آرزوی توفیق دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات