۲ تیم پزشکی شهید رهنمون به مناطق محروم الیگودرز اعزام شد

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: ۲ تیم‌ پزشکی شهید رهنمون بسیج جامعه پزشکی لرستان به مناطق محروم و سخت گذر «سوزر » الیگودرز اعزام شدند.
کد خبر: ۹۲۵۰۶۱۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴

سرهنگ دوم عبدالوحید ملک آرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج از لرستان، اظهار داشت: با مساعدت کانون بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان الیگودرز، دو تیم بهداشتی و درمانی طرح شهبد رهنمون به مناطق محروم و سخت گذر و بسیار صعب العبور «سوزر » از توابع پرچل بزنوید شهرستان الیگودرز به مدت 2 روز اعزام شدند.‎

 

وی افزود: این تیم پزشکی که متشکل از پزشک، ماما، بهورز، کار‌شناس مبارزه با بیماری‌ها و دارویار بود همراه با وسایل و تجهیزات پزشکی موردنیاز برای ارائه خدمات درمانی به مردم مناطق محروم الیگودرز اعزام شدند.

 

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به خدمات پزشکی در این اعزام عنوان کرد: در این اعزام بیش از 200 نوع خدمت به مردم ارائه شد.

وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی به 130 نفر از مردم منطقه سوزر، بیان کرد: علاوه بر ارائه ویزیت رایگان، دارو نیز به‌صورت رایگان به اهالی این مناطق ارائه شد و در این اعزام تیم مامایی نیز برای مراقبت از زنان باردار در این مناطق خدمت رسانی کرد.

ملک آرا گفت: در این اعزام علاوه بر خدمات پزشکی برنامه آموزش آشنایی با بیماری‌های واگیردار و راه‌های پیشگیری از آن توسط کار‌شناسان مربوطه انجام گرفت.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه این اعزام‌ها معمولاً خدمات دو روزه ارائه می‌دهند، گفت: باید با تکرار این برنامه‌ها در طول سال بتوانیم به فراتر از اهداف خود برسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات