فرمانده سپاه روح الله:

خانواده های شهدا با ایستادگی و مقاومتی خود سبب تثبیت اقتدار نظام اسلامی شدند

فرمانده سپاه روح الله گفت: خانواده های شهدا با ایستادگی و مقاومتی که در طول این سال ها نشان دادن سبب تثبیت اقتدار نظام اسلامی شده اند و این خود باعث تداوم نهضت اسلامی شده و بدین جهت دیدار با خانواده های معظم شهدا اهمیت پیدا می کند.
کد خبر: ۹۲۵۰۶۲۴
|
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی به مناسبت آغاز گرامیداشت هفته قوه قضائیه در دیدار با خانواده های معظم شهدای استان به همراه مسئولین قضائی استان گفت: خانواده های معظم شهدا به جهت معامله با خداوند متعال اجر عظیمی دارند و این بزرگواران با مجاهدت،صبر و بصیرت که در طول این سال ها داشتند از امتحان بزرگ الهی پیروز و سربلند بیرون آمدند.

وی افزود: مادیات و درجه های دنیایی در نزد شهدا بسیار بی ارزش بود و آنها در طول عمر خود بی صبرانه به دنبال شهادت بودند که نمونه آن را می توانیم در زندگینامه شهید حاج قاسم سلیمانی ببینیم که عمری برای کسب مقام عالی شهادت مجاهدت کرد و در واقع همه شهدا اینگونه بودند.

فرمانده سپاه روح الله اظهار داشت: مدال های واقعی را شهدا با شهادت خود و معامله با خداوند دریافت کردند و این امروز باید برای ما درس مهمی باشد که در امورات زندگی تنها زضایت خداوند را در نظر بگیریم و در مسیر الهی قدم برداریم.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده های معظم شهدا یک وظیفه مهم برای مسئولین به شمار می رود، گفت:ما نیازمند دیدار با این عزیزان هستیم تا بتوانیم اموراتمان را به نحو احسن انجام دهیم.

سردار کریمی با تأکید بر اینکه خانواده های معظم شهدا مایه برکت برای انقلاب اسلامی و ملت ایران هستند،افزود: بی شک دعای خیر این عزیزان در طول این سال ها آثار و برکات فراوانی را به همراه داشته و بسیاری از دستاوردهای انقلاب مرهون مجاهدت های شهدا و صبر و بصیرت خانواده های معظم آنها است.

وی تصریح کرد: علاوه بر آثار و برکات فراوانی که دیدار با خانواده های معظم شهدا برای مسئولین دارد سرکشی از این عزیزان به منظور تجلیل از زحمات و فداکاری های این عزیزان انجام می شود.

فرمانده سپاه روح الله در پایان خاطر نشان کرد: خانواده های شهدا با ایستادگی و مقاومتی که در طول این سال ها نشان دادن سبب تثبیت اقتدار نظام اسلامی شده اند و این خود باعث تداوم نهضت اسلامی شده و بدین جهت دیدار با خانواده های معظم شهدا اهمیت پیدا می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار