مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان :
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان گفت : شهیدبهشتی برترین الگو برای مسئولان کشوراست
کد خبر: ۹۲۵۰۶۶۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان ضمن گرامیداشت یاد و نام و خاطره شهدای هفتم تیر وتبریک این هفته به کارکنان پرتلاش این قوه قضائیه گفت : امثال شهید بهشتی، انسان های فداکار، مبارز و ایثارگر بودند که قبل از انقلاب، آنها گلچین شده و برگزیده خدا بودند.

وی به ویژگی های شهید بهشتی اشاره کرد و خلاقیت، ابتکار، نخبه گزینی، جرات، قدرت بیان، توانایی در انجام کارها، رئوف بودن، فتوت و جوانمردی را از ویژگی های بارز این شهید بزرگوار برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسی پولادی به سعه صدر، علم و اجتهاد شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: این شهید می توانست در حوزه های علمیه مانده و به یک مرجع تبدیل شود ولی مجاهدت، مبارزه و خدمت به مردم را بر آن ترجیح داد.
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه السلام در ادامه به نظم و انضباط این شهید بزرگوار اشاره کرد و گفت: رمز موفقیت او در کارها داشتن قدرت مدیریت، توانایی بیان ، نظم و انضباط بود.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه استان هرمزگان ، خاطرنشان کرد جرأت و شهامت در برابر هجمه‌ها از دیگر خصوصیات شهید بهشتی بود که وی به آن اشاره کرد و افزود: بهشتی از سرزنش‌کنندگان واهمه نداشت و وقت خود را برای دفاع و پاسخ‌گویی تهمت‌زنندگان تلف نمی‌کرد. وقتی از ایشان می‌پرسیدند چرا از خود در برابر تهمت‌ها دفاع نمی‌کنید، گفت خدا مدافع انسان‌هایی است که ایمان آورده‌اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین پولادی وقار و متانت را از دیگر خصوصیات شهید بهشتی ذکر کرد و افزود: شهید بهشتی با وقار خاصی در برابر گستاخی‌های منافقین و امثال بنی‌صدر ایستاد و در مناظراتی که انجام می‌داد آرامش و صبر داشت و مستدل و مبنایی پاسخ می‌داد.

پولادی با بیان اینکه شهید بهشتی هم قدرت بیان داشت و هم اهل قلم بود، گفت: شهید بهشتی آثار خوبی داشت واهل قلم بود و می‌توانست افراد را قانع کند تا به شبهات پاسخ دهد.

به گفته مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان ، شهید بهشتی بر جاذبه حداکثری و دافعه در حد ضرورت تأکید داشت و می‌گفت ما شیفتگان خدمت‌ایم و نه تشنگان قدرت و سرانجام با شهادت خود مهر تأییدی به گفته‌هایش زد.

ارسال نظرات