خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان:

اطلاع رسانی بیشتر در خصوص مدیریت مصرف انرژی

سردار حمید دامغانی گفت: فرهنگ مدیریت مصرف انرژی باید از طریق فضای مجازی و رسانه ها به مردم اطلاع رسانی شود.
کد خبر: ۹۲۵۰۷۸۹
|
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دیدار با مدیرکل شرکت توزیع برق استان سمنان به مناسبت هفته اصلاح الگوی مصرف و پویش اجتماعی، هر اشتراک برق، یک نیروگاه مجازی گفت: فرهنگ مدیریت مصرف انرژی باید از طریق فضای مجازی و رسانه ها به مردم اطلاع رسانی شود.

وی افزود: رسالت بسیج همواره کمک به دستگاه‌های مختلف اجرایی با استفاده از ظرفیت‌های موجود است تا مأموریت دستگاه‌ها به نحو مطلوبی انجام شود.

سردار دامغانی با بیان اینکه باید مردم در مصرف برق صرفه جویی کنند افزود: اقشار بسیج در استان سمنان می تواند در این خصوص کمک های خوبی به توزیع برق استان سمنان داشته باشد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه باید اطلاعات درست و صحیحی در تمام مسائل به مردم داده شود بیان کرد: این مهم را در بحث رزمایش مواسات و کمک های مومنانه به خوبی می توان مشاهده کرد که با اطلاع رسانی به موقع، مردم به کمک هم نوعان خود شتافتند.

وی با بیان اینکه ایران یکی از کشورهای غنی منابع طبیعی و ذخایر معدنی در دنیا است تصریح کرد: در کنار تولید باید بهره وری را بالا برد و مردم نیز باید اصلاح الگوی مصرف را مدنظر خود قرار دهند.

سردار دامغانی تصریح کرد: سپاه استان سمنان در حوزه های مورد نیاز شرکت توزیع برق استان سمنان می تواند همکاری های لازم را با این شرکت داشته باشد.

گفتنی است، در این مراسم توسط بسیج ادارات و کارکنان سپاه قائم آل محمد عج استان سمنان به پاس خدمات و  تلاشهای شبانه روزی از سید محمدموسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان، نظری مسئول پایگاه بسیج اداره کل توزیع برق سمنان و همتی مدیریت روابط عمومی این اداره تجلیل شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها