دیدار امام جمعه بندر دیر با روحانیون و مبلغان

حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه بندر دیر به مناسبت هفته سازمان تبلیغات اسلامی با روحانیون و مبلغان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۲۵۰۷۹۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
دیدار امام جمعه بندر دیر با روحانیون و مبلغانبه گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی به مناسبت هفته تبلیغات اسلامی در نشست با روحانیون و مبلغین شهرستان دیر، اظهار داشت: روحانیون و مبلغین پرجم داران دین و مذهب هستند و نقش مهمی در جذب جامعه و جوانان به ارزش‌های دینی و تربیت نسل انقلابی دارند.

امام جمعه بندر دیر با بیان اینکه امروز برای حل مشکلات و ناهنجاری‌های سطح جامعه نیازمند هم افزایی هستیم، افزود: در تبلیغ دین باید همه جوانب را در نظر بگیریم و نباید به گونه‌ای سخن بگوییم که مردم نسبت به دین سهل انگار شوند.

وی با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت، بیان کرد: امسال با توجه به تبلیغات غربگرایان، مدافعان حقوق زنان و فمنیست‌ها علیه اسلام، باید مسئله تکریم دختران در دهه کرامت پررنگ شود تا از یک سو بدانند اسلام و رهبران دینی ما چه اهمیتی به شخصیت زنان و دختران داده اند و از طرفی جلوی کسانی که دختران را علیه دین تحریک می‌کنند، گرفته شود.

حسینی گفت: اسلام منادی حق حیات، آموزش، شخصیت، الگو بودن و آزادی و مالکیت برای دختران و زنان است که اگر بتوانیم این مطالب را برای جامعه بازگو کنیم می‌توانیم از هجمه علیه دین جلوگیری کنیم.


انتهای خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار