مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان:

خبرنگاران سربازان عرصه اطلاع‌رسانی هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: خبرنگاران سربازان عرصه اطلاع‌رسانی هستند و باید نگرش خلاقانه داشته باشند.
کد خبر: ۹۲۵۰۸۲۴
|
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸

خبرنگاران سربازان عرصه اطلاع‌رسانی هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام مسیح‌اله عبدی در کارگاه آموزشی خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری بسیج استان همدان و علمی توجیهی مسئولین روابط عمومی نواحی و تیپ۳۲ که امروز در اردوگاه ابوذر برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اهداف برگزاری این کارگاه آموزش و توانمندی خبرنگاران و عکاسان بسیج است.

وی نتایج برگزاری این دوره‌ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: انتقال تجربه و ایجاد تعامل و وحدت رویه در حوزه خبرنویسی از دیگر اهداف این دوره آموزشی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با اشاره به روایتی از پیامبر(ص) که فرمودند شما حق را بگویید و از ملامت هیچ ملامت‌کننده‌ای نترسید، افزود: این یکی از ویژگی‌های خبرنگار است و حق‌گویی خبرنگار را می‌رساند.

وی با بیان اینکه خبرنگار قبل از اطلاع‌رسانی و نشر خبر، باید آن را تجزیه و تحلیل کرده و بعد از اطمینان از صحت و سقم آن تصمیم بگیرد، اضافه کرد: نگاه خبرنگار باید نگاه موشکافانه به رویدادها باشد تا خبری که منتشر می‌کند با ارزش و قابل بهره‌برداری باشد.

عبدی با اشاره به اینکه کار خبرنگاری کار بسیار مهمی است، ابراز داشت: انعکاس خبر در رسانه‌ها بر جامعه تأثیرگذار است و خبرنگار موثر می‌تواند حکومتی را به چالش بکشد بنابراین باید در این حوزه دقت لازم را داشت.

وی بر مطالبه‌گری خبرنگاران از مسئولین تأکید کرد و ادامه داد: خبرنگار واسط بین مردم و مسئولان است و باید خواسته‌ها و مطالبات مردمی را به گوش مسئولان برساند و دیدگاه‌های مسئولین را انعکاس دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه خبرنگاران سربازان عرصه اطلاع‌رسانی هستند و باید نگرش خلاقانه داشته باشند، گفت: خبرنگار باید با پشتکار و صداقت و با روابط عمومی بالای خود با رعایت انصاف و حریم خصوصی و شخصی و به دور از جانبداری اقدام به اطلاع‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار