خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان ملایر با اشاره به اینکه صندوق کارآفرینی امید در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در سال ۹۸ عملکرد خوبی در شهرستان داشته است، گفت: انتظار داریم با توجه به شعار جهش تولید در سال ۹۹ نیز، پرداخت تسهیلات با روند آسان‌تری در اختیار مردم قرار گیرد.
کد خبر: ۹۲۵۰۸۷۳
|
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹

تسهیلات با روند آسان‌تری در اختیار مردم قرار گیردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیین تکریم و معارفه مدیر صندوق کار آفرینی امید ملایر با حضور افروخته مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان همدان در فرمانداری شهرستان ملایر برگزار شد.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر در این مراسم با اشاره به اینکه صندوق کارآفرینی امید در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در سال ۹۸ عملکرد خوبی در شهرستان داشته است، اظهار داشت‌: در سال گذشته و در راستای خرید مبل در جشنواره مبل و منبت و داربستی کردن باغ‌های انگور، تسهیلات مناسبی به مردم پرداخت شد و انتظار داریم با توجه به شعار جهش تولید در سال ۹۹ نیز، پرداخت تسهیلات با روند آسان‌تری در اختیار مردم قرار گیرد.

قدرت اله ولدی افزود: امسال نیز با بهره‌گیری از حمایت‌های مالی صندوق کارآفرینی امید می‌توان با حمایت از کارآفرینان، تولید‌کنندگان و تعاونی‌ها در نهادینه کردن اشتغال پایدار و پایلوت کردن طرح‌های اقتصادی در روستاها قدم‌های مثبتی برداشت.

وی نقش این صندوق را در توسعه اقتصادی کشور مهم دانست و گفت: در سال گذشته با شروع ۲۰۰ طرح اقتصادی در ۲۰۰ روستا، توانستیم ۵۳۶ طرح اقتصادی، متناسب با ظرفیت‌های موجود در ۲۱۰ روستای ملایر را ثبت و تعدادی را عملیاتی کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر ابراز داشت: انتظار داریم امسال نیز احداث شهرک خیاطی شهر ازندریان با حمایت‌های مالی و ارزان صندوق تحقق پذیرد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات «حمید حیدری»، «امین مالمیر» به عنوان مدیریت صندوق شهرستان ملایر منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات