فرمانده سپاه ناحیه همدان در گفت‌وگو با «بسیج» عنوان کرد

دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین سبک زندگی رضوی و فاطمی در جامعه

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین سبک زندگی رضوی و فاطمی در جامعه است.
کد خبر: ۹۲۵۰۹۳۵
|
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶

دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین سبک زندگی رضوی و فاطمی در جامعهسرهنگ علی بقایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک ایم دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) اظهار داشت: دهه کرامت که مزین به ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) است فرصت مناسبی برای تبیین سبک زندگی رضوی و فاطمی در جامعه است تا فقط تکرار اسم این بزرگواران نباشد و در عمل سبک زندگی ائمه(ع) را در زندگی خودپیاده کنیم.

وی افزود: حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) تجلی کرامات انسانی هستند و باید در تمام بخش‌های دینی، تربیتی، سیاسی و اعتقادی مبنای کار ما باشند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت :با توجه به اینکه میزان ابتلا به ویروس کرونا روند رو به رشدی به خود گرفته و در بعضی از نقاط نیز شرایط قرمز اعلام شده بنابراین برنامه‌های دهه کرامت نیز به صورت محدود و گروهی و بعضا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌هایی که در این ایام توسط بسیجیان همدان برگزار می‌شود، برنامه جشن در پایگاه‌ها و مساجد، فضاسازی اماکن و معابر، تقدیر از دختران بسیجی و محجبه در سطح حوزه خواهران و همچنین مادرانی است که دختران محجبه تربیت کرده‌اند.

بقایی ابراز داشت: تقدیر از دختران موفق در عرصه‌های علمی ورزشی قرآنی توسط حوزه‌های مقاومت در باغ موزه دفاع مقدس، کارگاه تربیتی دختران خورشید، پیاده‌روی با هدف ترویج حجاب، جشنواره غذایی و همچنین به اهتزاز درآمدن پرچم امام رضا(ع) در پیاده‌رو پارک مردم که توسط ستاد جوانان رضوی انجام می‌شود از دیگر برنامه‌های این ایام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار