استادیار ارکان صالحین بسیج کوهرنگ تأکید کرد:

صالحین بسیج جبهه مستحکم برابر جنگ نرم دشمن است

حجت الاسلام والمسلمین حسین پور گفت: حلقه های صالحین جبهه مستحکمی در برابر دشمنان و جنگ نرم آنها در حوزه فرهنگ و اعتقادات است.
کد خبر: ۹۲۵۰۹۹۳
|
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سعیدحسین پور در مجمع سرمربیان تربیتی صالحین بسیج شهرستان کوهرنگ، ضمن تبریک اعیاد دهه کرامت، اظهار کرد: نظام صالحین با توجه به نیاز بسیج به موضوع تعلیم و تربیت و تغییر رویکرد نظام استکباری به جمهوری اسلامی و تغییر استراتژی به جنگ نرم بنا نهاده شده است.

استادیار شجره طیبه صالحین بسیج کوهرنگ درادامه تاکیدکرد: نظام صالحین تلاش دارد تا بسیجیان از نظر معرفتی و بصیرتی و تربیتی و مهارت افزایی به رشد و شکوفایی لازم برای مواجهه با تهدیدات نرم دشمن برسند و بتوانند جامعه را نیز در این راستا کمک و به روشنگری برسانند.

امام جمعه کوهرنگ، با بیان اینکه نظام صالحین نیاز مخاطب خود را در موضوعات مختلف پاسخگو است، عنوان کرد: حلقه های صالحین و برگزاری این جلسات و بیان مشکلات و نظرات دو سویه و پاسخ به شبهات در جهت مقابله با شبهه افکنی های دشمنان بسیار مهم و اثرگذار است.

وی تصریح کرد: حلقه های صالحین کار جذب آحاد جامعه را برای برطرف کردن نیازهای اعتقادی و فکری آنها بر عهده دارد و حلقه های صالحین جبهه مستحکمی در برابر دشمنان و جنگ نرم آنها در حوزه فرهنگ و اعتقادات است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین پور با اشاره به کیفیت بخشی به برنامه های صالحین بیان کرد: باید مربیان سرگروه های صالحین در کیفی سازی حلقه های صالحین تلاش کنند و با توجه به نیاز مخاطبین و مسائل روز حلقه را اداره نمایند تا حلقه پویا و اعضا آن رشد و تعالی در ابعاد مختلف پیدا کنند.

وی گفت: برای تربیت نیروی حزب اللهی و متدین تراز انقلاب اسلامی باید کارکرد و با بالا بردن کیفیت کارصالحین این مطالبه رهبر معظم انقلاب به صورت مطلوب انجام بگیرد.

 

ارسال نظرات