جلسه فرهنگی تربیتی ارکان صالحین در اردوگاه تعلیم و تربیت آبگرم برگزار شد

فرمانده سپاه درگز گفت: جلسه ابلاغ برنامه‌های فرهنگی تربیتی ارکان صالحین در اردوگاه تعلیم و تربیت آبگرم شهرستان درگز برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۱۰۱۴
|
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار محمد رضا غفاری فرمانده سپاه درگز از برگزاری اولین نشست ارکان صالحین در سال ۹۹ خبر داد و افزود: اردوی فرهنگی تربیتی ارکان صالحین به همراه ابلاغ برنامه‌های سال ۱۳۹۹ با حضور سرمربیان، فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج و مدیران تعلیم و تربیت حوزه‌ها در اردوگاه تعلیم و تربیت آبگرم برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این اردو را تبیین برنامه‌های سال ۹۹ بر شمرد و گفت: این اردو علاوه بر تبیین برنامه‌ها و تشریح آن برای سرمربیان و فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج و مدیران تعلیم و تربیت عاملی برای ارتباط و شناخت موثر بین عوامل و کمک به کیفی سازی حلقات صالحین نیز می‌باشد.

غفاری در ادامه افزود: در این نشست آموزش‌های لازم در زمینه برگزاری حلقه‌های مربیان و انتقال و اعمال سیاست‌ها و تدابیر مربوطه به مربیان به صورت منظم و منسجم مورد بحث قرار گرفت و تعامل و ارتباط مستمر و سازنده سرمربیان با مربیان در کنار ارتباطات صمیمی مورد تاکید قرار گرفت.

حسن پور افزود: ارتباط بیشتر سرمربی با مربیان علاوه بر افزایش صمیمیت روابط مهم‌ترین عامل برای انتقال رهنمود‌ها و دانش سرمربیان در زمینه‌هایی همچون تربیتی اخلاقی و معنوی به مربیان و ارائه راهکار‌های مناسب جهت رشد اعضاء حلقات و رفع شبهات عقیدتی در پرسش و پاسخ‌ها است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار