مسئول جدید کانون بسیج حقوقدانان یاسوج معرفی شد

آیین تکریم و معارفه مسئولان پیشین و جدید کانون بسیج حقوقدانان یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۱۱۸۳
|
۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, آیین تکریم و معارفه مسئولان پیشین و جدید کانون بسیج حقوقدانان شهید چمران یاسوج باحضور دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان، سرهنگ پاسدار فرامرز علیزاده مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه فتح استان، اعضای شوراهای بسیج حقوقدانان، رئیس و دادستان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان،شورای معاونین قضایی و جمعی از حقوقدانان در سالن جلسات رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.

 رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: با انتصاب حجت الاسلام سجاد آذریتون که فردی جوان و انقلابی است زمینه حضور فعال حقوقدانان انقلابی در عرصه های قضایی و ... فراهم می شود و این امکان توسط مسئول جدید کانون میسر خواهد شد.

 دکتر حسن نگین تاجی ابراز داشت: بسیج حقوقدانان سپاه فتح استان در طرح هرمسجد یک حقوقدان نشان داد که می توان از ظرفیت عظیم حقوقدانان جهت آگاه سازی شهروندان استفاده کرد و  ورود پرونده ها به محاکم دادگستری راکاهش داد.
مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین از زحمات آقای دکتر کریم فرخیانی مسئول پیشین کانون بسیج حقوقدانان یاسوج تقدیر کرد و گفت: همراهی دستگاه قضایی استان با بسیج این فرصت را بوجود آورد تاعرصه فعالیت برای همه ی حقوقدانان فراهم گردد .

سرهنگ پاسدار فرامرز علیزاده بیان کرد: در سال گذشته طرح ها و برنامه های مشترکی اجرا شد که هم زمینه حضور حقوقدانان را درفعالیت های حقوقی فراهم کرد و هم توانستیم گام های موثری درمسائل قضایی وحقوقی برداریم.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه فتح استان ابراز داشت: بسیج حقوقدانان می تواند درهمه زمینه ها کمک کار قوه قضاییه باشد و تاکنون هم در استان این موضوع کاملا مشهود بوده است.

در این جلسه حجت الاسلام سجاد آذریتون به عنوان مسئول جدید کانون بسیج حقوقدانان شهید چمران یاسوج معرفی و از خدمات دکتر کریم فرخیانی مسئول پیشین تقدیر شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار