پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر استان یزد به مناسبت شهادت جانباز سرافراز علی اکبر عربی

در این پیام آمده است: عروج ملکوتی جانباز سرافراز علی اکبر عربی را محضر بیت شریف ایشان و همرزمان شهید تبریک و تسلیت عرض نموده و صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و علو درجات ایشان را از بارگاه ایزد منان خواستارم.
کد خبر: ۹۲۵۱۲۰۸
|
۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،  فرمانده سپاه الغدیر استان یزد به مناسبت شهادت جانباز سرافراز علی اکبر عربی پیام تسلیت صادر کرد.
متن پیام :
بسم الله الرحمن الرحیم
ولا تحسبن اللذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون
جانبازان اسناد زنده‌ای از فرهنگ غنی ایثار و جهاد و تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به ویژه در میان نسل‌های آینده ساز انقلاب اسلامی اند که فیض وجودشان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت، عالم را عطر آگین می‌کند و فضای جامعه را به خیر و صلاح، رهنمون می‌سازد.
بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشوراعیان که پس از سال‌ها مجاهدت در عرصه جهاد اصغر و جبهه‌های دفاع مقدس، و سپس در جبهه فرهنگی و در زمینه ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و همچنین پژوهش و تالیف کتب گوناگون و عرصه امور عام المنفعه و خیریه پیشگام بود به فیض شهادت نائل آمد و روح پاکش با روح ملکوتی حضرت سید الشهدا و ارواح طیبه شهیدان در ملکوت اعلی ماوا گزید و از روزی الهی بهره‌مند شد.
عروج ملکوتی جانباز سرافراز علی اکبر عربی را محضر بیت شریف ایشان و همرزمان شهید تبریک و تسلیت عرض نموده و صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و علو درجات ایشان را از بارگاه ایزد منان خواستارم.

سرتیپ دوم پاسدار رضا پورشمسی
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد
ارسال نظرات