مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام هادی (ع) در گفت‌وگو با «بسیج»؛

حضرت معصومه (س) شفیعه شیعیان در روز محشر است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام هادی (ع) گفت: با شفاعت حضرت معصومه سلام الله علیها همه شیعیان وارد بهشت می‌شوند یعنی عظمت حضرت به اندازه‌ای است که می‌توانند همه شیعیان را در پیشگاه خداوند شفاعت کنند.
کد خبر: ۹۲۵۱۲۵۶
|
۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام دهفولی با تبریک ولادت خانم حضرت معصومه (س) و روز دختر بیان کرد: حضرت معصومه (س) ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که هیچ‌یک از امام زادگان ندارند؛، حرم آن حضرت و قبر نورانی‌اش برکات بزرگی دارد که در کمتر نقطه‌ای از زمین می‌توان یافت.

حضرت معصومه (س) شفیعه شیعیان در روز محشر است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام هادی (ع) افزود: بعد از فاطمه زهرا سلام الله علیها از جهت گستردگی شفاعت،هیچ کس و حداقل هیچ بانویی به شفیعه محشر، حضرت معصومه دخت موسی بن جعفر سلام الله علیها نمی رسد.

وی در ادامه تصریح کرد: مطالعه سیره ائمه گواهی می‌دهد که طهارت و پاکی مادر شرط اساسی برای گزینش مادران امامان بوده است و سعادتی که نصیب فاطمه معصومه سلام‌الله علی‌ها شده این بود که مادرش، مادر امام رضا علیه السّلام نیز بود؛ لذا از هر آلودگی در هراندازه‌اش به دور ماند.

حجت الاسلام دهفولی در پایان خاطر نشان کرد: حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها از جهت شخصیت فردی و کمالات روحی در بین فرزندان موسی بن جعفر سلام‌الله علیها بعد از برادرش، علی بن موسی‌الرضا علیه السّلام در والاترین رتبه جای دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار