مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنکابن:

راه نجات از تفکر غربی، معنویت علوی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنکابن راه نجات از تفکر و دیدگاه غربی را معنویت علوی دانست.
کد خبر: ۹۲۵۱۳۱۰
|
۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
راه نجات از تفکر غربی، معنویت علوی است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه تنکابن، حجت الاسلام اصغری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه در جلسه توجیه انضباطی سربازان، با اشاره معنویت گفت: معنویت یک امر فطری است.

حجت الاسلام اصغری با بیان اینکه یکی از اصول مهم قابل بحث و بنیادی فلسفه اسلامی که حکومت می‌کند بر تمامی مباحث علوم انسانی اینکه اولویت با وجود است یا ماهیت، افزود:برای تبیین این بحث می‌توان به این اشکال پاسخ داد که بنا بر نظر اطباء بدن هر انسان به صورت میانگین هر ۷ سال عوض می‌شود پس چرا ما می‌توانیم افراد را بعد از زمان ۷ سال تنبیه یا تشویق کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه تنکابن ادامه داد: تنها پاسخ آن است که تنبیه یا تشویق به من فرد یا وجود فرد می‌رسد پس اولویت با وجود است و این نقطه امتیاز علوم انسانی اسلامی با بقیه دیدگاه‌ها است که اصل را بر ماهیت قرار می‌دهد.

حجت الاسلام اصغری در ادامه با اشاره به اینکه بنا براولویت ماهیت است یادآور شد: از همین رو تبعیض نژادی و برتری نژادی به نژاد دیگر ایجاد می‌شود، اما، چون ما اولویت را بر وجود قرار میدهیم معنویت علوی حرف اول را میزند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه تنکابن به معنویت علوی تاکید کرد و گفت: این  به خاطر عظمت بخشیدن به شرف انسانی است و نقطه ضعف دیدگاه غربی توجه کردن به ماهیت است وحاصلش ارزش قائل شدن به رنگ پوست، چشم، مووسایز بدن و امثال آن‌ها است که این یقینا به تبعیض نژادی می‌رسد.

حجت الاسلام اصغری خاطرنشان کرد: برای نجات از تفکر و دیدگاه غربی چاره‌ای غیر از توجه به معنویت علوی نیست.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها