فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سپاه تربت حیدریه:

اسلام دختر را مایه برکت برای خانواده قرار داده است

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سپاه تربت حیدریه گفت: اسلام دختر را مایه برکت برای خانواده قرار داده است.
کد خبر: ۹۲۵۱۴۰۲
|
۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
خواهر پاسدار فاطمه حسن زاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ در خصوص میلادحضرت معصومه (س) گفت:حضرت معصومه (س) بانویی است که ازجمله فضائل مهم آن بانو مقامات علمی، صبر و استقامت در برابر ناملایمات بود.
 
وی گفت: یکی از القاب مهم حضرت معصومه (س) کریمه اهل بیت علیهم السلام می‌باشد و برادر بزرگوارش حضرت امام رضا علیه السلام در ثواب زیارت ایشان می‌فرماید هر کس خواهرم را در قم زیارت کند گویا مرا زیارت کرده و با شفاعت او همه شیعیان در روز محشر وارد بهشت می‌شوند.
 
حسن زاده بیان کرد:خداوند دختر را مایه برکت برای خانواده قرار داده و از دیدگاه اسلام دختر مایه رحمت و سعادت برکت و رزق و روزی برای خانواده است.
 
فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) سپاه تربت حیدریه در پایان گفت:به مناسبت ولادت این بانوی بزرگ برنامه‌های متنوعی درسطح این حوزه برگزار می‌گردد، که ازجمله می‌توان برگزاری مراسم جشن روزدختر درکلیه پایگاه‌های زیر مجموعه، برگزاری مسابقات علمی وکتابخوانی در فضای مجازی، فضاسازی اماکن و معابر، تقدیر از دختران بسیجی و محجبه در سطح حوزه خواهران و همچنین مادرانی است که دختران محجبه تربیت کرده‌اند، برگزارمی گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار