نقش دادستانی در جامعه امروزه بسیار با اهمیت است

فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) شهرستان دیر گفت: نقش دادستانی در جامعه امروزه بسیار با اهمیت است.
کد خبر: ۹۲۵۱۴۰۷
|
۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۰
نقش دادستانی در جامعه امروزه بسیار با اهمیت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) به همراه جمعی از پاسداران به مناسبت هفته قوه قضایی با رئیس دادگستری شهرستان دیدار کرد.

سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه هفتم تیر به خصوص شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران وفادار نظام و انقلاب اظهار داشت: تحول گرایی در قوه قضاییه همراه با امید بخشی است و می‌توان آینده‌ای روشن را برای این مجموعه متصور بود.

وی با اشاره به اجرای عدالت در جامعه امروز، افزود: نقش دادستانی در جامعه بسیار حائز اهمیت است و می‌بایست در جهت آشنا کردن مردم با قوانین و حقوق خود تلاش شود.

سلیمانی در ادامه با تقدیر از خدمات دستگاه قضایی این شهرستان در برخورد با متخلفان، بیان کرد: بی شک نقش قوه قضاییه در ایجاد امنیت و آرامش در جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست.

فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) اعتماد مردم به دستگاه قضا را بزرگترین سرمایه دانست و تصریح کرد: دستگاه قضایی در مبارزه با فساد و بی‌عدالتی عملکرد مطلوبی داشته و باید این مبارزه بیش از پیش و با اقتدار و صلابت تداوم داشته باشد.

سلیمانی در پایان فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به مسئولان و کارکنان تشکیلات قضایی شهرستان دیر تبریک گفت و اظهار داشت: امیدواریم با کمک مردم، فساد از جامعه کاسته و عدالت در جامعه، بیشتر فراگیر می‌شود.

انتهای خبر/
ارسال نظرات