خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند گفت: ۱۴۵ هزار تن انواع محصولات باغی در شهرستان نهاوند تولید می‌شود، که بهترین توجیه برای ایجاد دو شرکت صنایع تبدیلی در شهرستان نهاوند است.
کد خبر: ۹۲۵۱۴۸۹
|
۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹

۱۴۵ هزار تن انواع محصولات باغی در نهاوند تولید می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در آئین کلنگ‌زنی پروژه فرآوری دولومیت نهاوند اظهار داشت: نهاوند از نظر اقلیم چهار فصل است و از نظر سهولت دسترسی به مرزهای تجاری و میزان منابع معدنی و ظرفیت‌های صنعتی و تولیدی بی‌نظیر است.

وی عنوان کرد: ۱۴۵ هزار تن انواع محصولات باغی در شهرستان نهاوند تولید می‌شود، آیا این بهترین توجیه برای ایجاد دو شرکت صنایع تبدیلی در شهرستان نهاوند نیست؟

فرماندار نهاوند ادامه داد: تیم اجرایی شهرستان به دستور آقای استاندار، نه پابه پا، بلکه جلوتر از سرمایه‌گذاران در مسیر توسعه شهرستان قدم بردارند و برای تحقق شعار جهش تولید اقدام خواهند کرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم بیان کرد: با توجه به پتانسیل‌های شهرستان نهاوند در بخش کشاورزی و دامداری از مدیرعامل شستا در خواست داریم که برای راه‌اندازی واحدهای صنعتی گاوداری، صنایع تبدیلی کمک کند.

علیرضا شهبازی اظهار داشت: همچنین با توجه به سطح زیر کشت چغندرقند در شهرستان و مشکلاتی که کشاورزان شهرستان برای تحویل محصول چغندرقند خود به کارخانه‌جات تولید قند کشور دارند از مدیرعامل شستا تقاضا داریم  کمک به بخش خصوصی کمک کنند تا کارخانه قند نهاوند هرچه سریعتر ساخته و راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات