خبرهای داغ:

قوه قضائیه امید مردم برای دادخواهی و حق‌طلبی

معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود گفت: اقدامات دادگستری و قوه قضائیه خصوصاً در دوسال اخیر در مبارزه با فساد، باعث امید در مردم وبازآفرینی اعتماد عمومی شده است، نظام جمهوری اسلامی نسبت به حقوق مردم واجرای عدالت حساسیت خاصی داشته و قوه قضائیه امید مردم برای دادخواهی و حق‌طلبی است.
کد خبر: ۹۲۵۱۴۹۵
|
۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در دیدار با رئیس دادگستری و دادستان شاهرود، رئیس دادگستری بیارجمند و رئیس دادگستری بسطام، به مناسبت هفته قوه قضاییه، ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطرات شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، ایشان را فردی موثر در موفقیت انقلاب و سرمایه‌ای گرانب‌ها برای کشور در بدو انقلاب دانست که بدست منافقان کوردل و و پلید به شهادت رسید.
وی اظهار کرد: اقدامات دادگستری و قوه قضائیه خصوصاً در دوسال اخیر در مبارزه با فساد با مدیریت انقلابی و هوشمندانه آیت الله رئیسی باعث امید در مردم وبازآفرینی اعتماد عمومی شده است، نظام جمهوری اسلامی نسبت به حقوق مردم واجرای عدالت حساسیت خاصی داشته و قوه قضائیه امید مردم برای دادخواهی و حق‌طلبی است.
فخری بیان کرد: دستگاه قضایی بعنوان مرجع نظارتی دستگاهی اجرایی نیز محسوب شده و این نظارت و وظایف در دستگاه قضا برای تظلم خواهی مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تعامل و همکاری بین مردم، مسئولین اجرایی و قضایی موجب ایجاد امنیت، آرامش و ارتقا سطح رضایت مندی در جامعه می‌شود.
در این دیدار فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و‌سایر اعضای شورای تامین شهرستان شاهرود نیز حضور داشتند.
 
قوه قضائیه امید مردم برای دادخواهی و حق‌طلبی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار