رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود با تاکید بر توجه دستگاه قضا به موضوع معدن بوکسیت تاش و جلوگیری از آسیب های آن برای آیندگان گفت: از دستگاه قضا برای مقابله با زمین خواران سطح شهر خصوصاً شهرک پردیس تشکر می کنیم.
کد خبر: ۹۲۵۱۵۰۶
|
۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۶
ورود دستگاه قضا شاهرود به معدن بوکسیت تاش/قدردانی در برخورد با زمین خوارانبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید مصطفی طباطبایی در دیدار اعضای شورای شهر و شهردار شاهرود با رئیس دادگستری شهرستان شاهرود به مناسبت هفته قوه قضاییه ضمن تبریک فرارسیدن هفته قوه قضائیه و قدردانی از زحمات، تعامل و همکاری رئیس دادگستری شهرستان شاهرود با شورای اسلامی شهر و شهرداری شاهرود اظهار کرد: مجموعه شورا و شهرداری در تمام بخش‌ها همگام با دادگستری بوده و تمام همت خود را برای حل و فصل معضلات این شهر انجام خواهند داد.
رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود با بیان اینکه همکاری و پشتیبانی دادگستری شهرستان شاهرود در حوزه‌های مختلف و فعالیت‌های عمرانی شهر شایسته تقدیر است گفت: نمایندگان مردم در شورا نگران مسئله معدن بوکسیت هستند، انفجارات و حفاری‌های این معدن اکوسیستم منطقه را بهم ریخته، ولی این تمام مسئله نیست، زمانی که شاهوار زخمی شود و آسیب ببیند به طبع طبیعت هم انتقام خودش را از ما می‌گیرد از این جهت خواهشمندیم از دستگاه قضا سریعا در این قضیه ورود کند و از آسیب بیشتر به سرمایه‌های نسل‌های آینده جلوگیری کند.
وحید الدین وحیدنیا رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر شاهرود نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر حادثه هفتم تیر و شهید مظلوم آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفایش و نکوداشت هفته قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه حافظ امنیت و آرامش مردم است.
وی خدمات صادقانه مجموعه دادگستری را ارزشمند توصیف نمود و از تعامل، حمایت و همکاری دادگستری در اجرای پروژه‌های عمرانی افزود: مجموعه مدیریت شهری از دادستان جهت مبارزه جدی با زمین خواران سطح شهر مخصوصا شهرک پردیس تشکر می‌کند و خواستار تداوم این قبیل برخورد‌ها است.
شایان ذکر است در این دیدار اعضای شورای اسلامی شهر، آقایان سید حبیب الله میرابوالحسنی، سید جواد بیطرف و وحیدالدین وحیدنیا به اتفاق علیرضا حاجی محمد علی شهردار شاهرود حضور داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها