خبرهای داغ:

به محض تهیه شیرهای PRD مخازن جایگاه CNG سرخه راه اندازی می شود

شهردار سرخه گفت: به محض تهیه شیرهای PRD مخازن جایگاه CNG واقع در میدان امام رضا سرخه راه اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۵۱۵۱۴
|
۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۰
مصطفی نطنزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه اظهار کرد: جایگاه CNG واقع در میدان امام رضا (ع.) شهرستان سرخه مدت یک ماه است که تعطیل می‌باشد. روند کار به این شکل می‌باشد که جایگاه‌ها توسط موسسات بازرسی استان بصورت دوره‌ای و ماهانه مورد بازدید قرار می‌گیرند و نواقص آن توسط شهرداری و شرکت بهره بردار رفع می‌شود، ولی متاسفانه به علت برخی مسائل تعطیل شدن این جایگاه کمی طولانی شده است.
وی تصریح کرد: جایگاه در شهرستان سرخه نیز با اشکالاتی مواجه بوده و ما آن را رفع کردیم. فقط دو مشکل اساسی یکی تست مخازن و دیگری تعویض شیر‌های PRD می‌باشد که در حال حاضر این شیر‌ها در کشور موجود نبوده و یا بسیار کمیاب هستند و تنها دلیل عدم راه اندازی جایگاه این مساله می‌باشد و باتوجه به اینکه قیمت شیر ۵۵۰ میلیون ریال می‌باشد شهرداری علی رغم بالا بودن قیمت درخصوص خرید و تامین منابع مالی آن مشکلی ندارد.
شهردار سرخه با اشاره به اینکه مسئول اصلی قطع این جایگاه شهرداری و شرکت بهره بردار می‌باشد، افزود: متاسفانه این مشکل از دوره‌های قبل و در طی بازدید‌های قبلی وجود داشته و رفع نقص نشده و شهرداری به عنوان مسئول اصلی این مشکل را حل خواهد کرد.
نطنزی اذعان داشت: باتوجه به اینکه این جایگاه برای ساکنان داخل شهرسرخه پیش بینی شده از اهمیت خاصی برخوردار بوده و مردم برای راه اندازی دوباره آن به شدت پیگیری می‌کنند، وی اضافه کرد امکان تغییر موقعیت مکانی این جایگاه وجود ندارد، ولی اقداماتی خوبی برای کاهش خسارات احتمالی از سیل صورت گرفته
وی اضافه کرد: لازم بذکر است تلاش‌های زیادی جهت تهیه این شیرهاصورت گرفته و هماهنگی‌های لازم با شرکت‌های مورد نظر جهت تست مخازن انجام شده که انشاءالله تا دو هفته آینده این مشکل حل خواهد شد.
شهردار سرخه خاطرنشان کرد: این جایگاه از نظر موقعیت مکانی در جای مناسبی قرار نگرفته است و برای مکان یابی آن بررسی‌های درستی در گذشته انجام نشده است و با توجه به اینکه در سال‌های گذشته در معرض سیل قرار گرفته و خساراتی نیز به آن وارد شده است، برای جابجایی این جایگاه مذاکرات و مکاتباتی صورت گرفته است، ولی نتایج حاصل از آن موفقیت آمیز نبوده است.
نطنزی با بیان اینکه شهرداری سرخه در نظر دارد در ضلع شمالی پلیس راه سرخه در مجتمع خدماتی و رفاهی که در آینده احداث خواهد شد جایگاه CNG را هم احداث نماید گفت: از آن پس مسافرین و مردم عزیز شهر سرخه می‌توانند به خوبی از آن بهربرداری نمایند، امّا باتوجه به اینکه جایگاه واقع در میدان امام رضا (ع) برای ساکنان داخل شهر احداث شده است، در همین مکان باقی خواهد بود و این درحالیست که ما تمهیدات خوبی برای در امان ماندن از خطر سیل اندیشیده ایم.
همچنین وی در پایان از تمامی شهروندان بابت صبر و تحملشان در طولانی شدن راه اندازی دوباره جایگاه کمال تشکر و قدردانی را نمود و ابراز امیدواری کرد در آینده بسیار نزدیک این جایگاه مجددا راه اندازی خواهد شد تا مردم عزیز شهر سرخه از خدمات آن بهره‌مند شوند
ارسال نظرات
پر بیننده ها